ما پیروزیم-39/ سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران:

مردم پای انقلاب، دین و رهبر خود ایستاده‌اند

جانشین فرمانده ناجا گفت: به دشمن می‌گویم که اگر شما به دنبال امتحان مردم هستید، زیان خواهید کرد. مردم پای دین، انقلاب اسلامی و رهبر خود ایستاده‌اند و برای سربلندی و استقلال خود تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ - 11February 2019

دشمن از امتحان مردم ما زیان کرده است/ مردم پای انقلاب، دین و رهبرشان ایستاده‌اندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر پیام ایران به کشورهای منطقه و جهان در آغاز دهه پنجم انقلاب اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پیام برای کشورهای منطقه و دنیاست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمنان تلاش‌های بسیاری برای نابود کردن انقلاب اسلامی انجام دادند و فشارهای اقتصادی، روحی و روانی به مردم وارد کردند، گفت: مردم امروز به کشورهای منطقه نشان دادند که دشمن ما با وجود بکارگیری همه ظرفیت‌های خود در ۴۰ سال اخیر برای ضربه زدن به انقلاب شکوهمند اسلامی، نتوانسته کاری از پیش ببرد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: به دشمن می‌گویم که اگر شما به دنبال امتحان مردم هستید، زیان خواهید کرد. مردم پای دین، انقلاب اسلامی و رهبر خود ایستاده‌اند و برای سربلندی و استقلال خود تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار