ما پیروزیم-26/ فرمانده نداجا در جمع خبرنگاران:

حضور نداجا در اقیانوس‌ها افزایش می‌یابد/ پیشرفت‌های 40 ساله ملت ایران دشمنان را نگران کرده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در حوزه دریایی خواهیم بود، گفت: قطعا در آینده، ملت ایران شاهد حضور مؤثرتر و معنادارتر ناوگروه‌های ما در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد خواهند بود.
کد خبر: ۳۳۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ - 11February 2019

پیشرفت‌های چهل ساله ملت ایران، دشمنان را نگران کرده است/ در دهه پنجم انقلاب شاهد حضور موثرتر ناوگروهایمان در اقیانوس‌ها خواهیم بود/ الحاق ناوگان نیروی دریایی ارتش به زیردریایی فاتحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 40 سالگی انقلاب اسلامی به واسطه رشادت مردم، رهبری شایسته، جانبازی‌ها، خون شهدا و تلاش همه اقشار ملت شریف ایران به دست آمده است.

وی پیشرفت‌های ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی را برای دشمنان نگران کننده خواند و افزود: 40 سالگی انقلاب معنا و مفهوم خاصی دارد که بیانگر آمادگی ما برای مقابله با تمامی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

فرمانده نداجا گفت: ملت ایران به واسطه تجاربی که در طول این 40 سال به دست آورده، توانسته است زیرساخت‌های کشور را برای رشد تصاعدی در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری آماده کند و دشمن از همین هراس دارد.

امیر خانزادی با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در حوزه دریایی خواهیم بود، افزود: قطعا در آینده ملت ایران شاهد حضور مؤثرتر و معنادارتر ناوگروه‌های ما در اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد خواهند بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تا پایان سال زیردریایی فاتح نیز به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها