ما پیروزیم-38/ امیر گلفام در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بیش از ۹۰ درصد تجهیزات مورد نیاز دفاعی در داخل کشور تولید می‌شود

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۹۰ درصد تجهیزات دفاعی را در حوزه‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافندی خودمان تولید می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ - 11February 2019

بیش از ۹۰ درصد تجهیزات دفاعی را خودمان تولید می کنیم/ متناسب با تاکتیک‌های دفاعی سلاح و سامانه طراحی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی یک وابسته مطلق به نظام سلطه بود و تمامی تجهیزات و سلاح‌هایی که در اختیار داشتیم در واقع در راستای تامین بخشی از اهداف نظام سلطه به کار می‌رفت.

وی افزود: پیش از انقلاب مجبور بودیم که برای استفاده از تجهیزات نظامی که از دنیای غرب گرفته بودیم، مستشاران آنها را نیز در نیروهای مسلح به کار بگیریم.

امیر گلفام ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فکر می‌کردند که بدون حضور مستشاران، ایران نمی‌تواند تجهیزات نظامی را به کار بگیرد؛ اما با آغاز جنگ تحمیلی دیدیم که چگونه ملت ایران توانستند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و استعدادهای جوان تا آخرین روز جنگ بدون کمک گرفتن از مستشاران خارجی تمام تجهیزات را تعمیر، نگهداری و بکارگیری کنند.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس بیش از ۹۰ درصد تجهیزات دفاعی را در حوزه‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافندی خودمان تولید می‌کنیم.

امیر گلفام گفت: امروز در حوزه موشکی یکی از کشورهای برتر دنیا هستیم و بر مبنای تاکتیک‌های دفاعی مد نظر خود، سلاح و سامانه مورد نیازمان را تولید می‌کنیم و بسیاری از جنگنده‌هایمان را به سامانه‌های مدرن و به‌روز جهان مجهز کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار