فرمانده کل ارتش:

تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا ریشه‌دار است

سرلشکر موسوی با تذکر به برخی از حامیان مذاکره با آمریکا گفت: بعضی‌ها تصور نکنند که تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا، تقابل تاکتیکی است بلکه این تقابل ریشه‌دار است و پذیرفتن و هضم شدن در نظام سلطه به معنای پذیرفتن شیطان است که نتیجه‌ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 11February 2019

تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا ریشه دار استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع صدها هزار نفری مردم تبریز با قدردانی از حضور پر شور مردم در مراسم 22 بهمن تبریز، اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق داد این سرباز کوچک ارتش اسلام قطره‌ای از اقیانوس مردم تبریز باشد.

وی ادامه داد: آذربایجان افتخار شیعه و ایران است و تاریخ، تبریز را همیشه به خاطر ۲۹ بهمن ۵۶ که به یاد شهدای قم آتش انقلاب را شعله‌ور کرد و مبدا چهلم‌هایی شد که طومار پهلوی را به هم پیچید، به خاطر خواهد داشت.

فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاری مراسم چهلم شهدای انقلاب توسط مردم تبریز، تاکید داشت: تبریز غیور در ۲۹ بهمن، مراسم چهلمین روز را پایه گذاشت و امروز در ۲۲ بهمن ۹۷ پرچم پرافتخار چهلمین سال را پرشکوه‌تر از هر سالی به اهتزاز در آورد.

وی با بیان اینکه نقش تبریز در طول تاریخ بی بدیل بوده است، عنوان داشت: هویت تبریز با آزادگی، وطن خواهی، میهن دوستی و دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت پیوند ناگسستنی داشته و دارد.

موسوی افزود: آن زمان که بیشتر مردم جهان، آشنایی چندانی با ارزش‌های انسانی نداشتند؛ تبریز و مردمش، طلایه‌دار مشروطیت و مبارزه با استبداد داخلی و خارجی بودند.

سخنران ویژه مراسم 22 بهمن تبریز با اشاره به رشادت مردم آذربایجان در دوران دفاع مقدس، ابراز داشت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی، مردم تبریز همواره مایه روشنی چشم، تکیه‌گاه امیدِ انقلاب و ایران اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: تنها در هشت سال دفاع مقدس مردم آذربایجان شرقی، بیش از ده هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به دشمنی استکبار با ملت ایران تصریح کرد: امروز چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ما بیش از ۱۴۶۰۰ روز را پشت سر گذاشته‌ایم و ۱۴۶۰۰ روزی که دشمنان قسم خورده ایران، هر روز یک خباثت و توطئه جدید و یا تحریم و تهدید جدی را بر این ملت بزرگ تحمیل کرده‌اند اما در مقابل آنان با هدایت خدا با راهبری رهبر فرزانه انقلاب همواره پیروز شده‌ایم.

وی ادامه داد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا رو در روی این ملت ایستاده لیکن ما با خداییم و به همین دلیل وعده و نیت شیطان محقق نخواهد شد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه مشکلات در کشور وجود دارد اما نباید مایوس شد، تاکید داشت: ما سختی و مشکلات داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد، این سختی‌ها در تاریخ کشور و صدر اسلام وجود داشته اما با این همه با اتحاد و یکپارچگی این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: مردم می‌دانند هزینه سازش بیشتر از مبارزه است و ملت ایران ذلت سازش را نخواهد پذیرفت.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مشکل ما با نظام سلطه ریشه در باور و اعتقادات ملت ایران دارد، اظهار داشت: نظام سلطه به دلیل اینکه می‌داند اسلام ناب اگر به گوش همه برسد مبانی‌اش از بین خواهد رفت، به همین دلیل با ملت ایران مشکل دارد.

وی تاکید داشت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به دنبال دنیای ذلیل، خوار و مطیع است و ار همین رو کشورهای حامی خود را به گاو شیر دِه تشبیه می‌کند.

موسوی با تذکر به برخی از حامیان مذاکره با آمریکا عنوان داشت: بعضی‌ها تصور نکنند که تقابل انقلاب اسلامی با آمریکا، تقابل تاکتیکی است بلکه این تقابل ریشه دار است و پذیرفتن و هضم شدن در نظام سلطه به معنای پذیرفتن شیطان است که نتیجه‌ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت.

سخنران مراسم 22 بهمن تبریز با بیان اینکه ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا به پیروزی رسیده است، گفت: شکست نظام سلطه مقابل انقلاب اسلامی رقم خورده چراکه مهمترین دستاورد انقلاب استقلال و آزادی است که به آن رسیده‌ایم و زمانیکه این تفکر برای دیگر کشورها الگو شود، فاتحه نظام سلطه خوانده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار