رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در قائم‌شهر:

ملت مقتدرانه انقلاب اسلامی را به پیش می‌برد

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: اگر چه ملت مشکل دارند اما پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و با دستاوردهای نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قدرت دفاعی و نفوذ سیاسی، انقلاب را با اقتدار به پیش می‌برند.
کد خبر: ۳۳۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 11February 2019

ملت مقتدرانه انقلاب اسلامی را به پیش می‌بردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم پرشور راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان قائم‌شهر، با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: به فضل الهی ۴۰ سال در مقابل همه بدخواهی‌ها و تهدیدات سخت و نرم دشمن و آسیب‌ها و تحریم‌های اقتصادی ایستاده‌ایم و ملت ایران با همه مشکلات در همه عرصه‌ها رو به جلو در حال حرکت است تا تمدن نوین اسلامی را برای جهان بشریت به عنوان یک نتیجه عالی نشان دهد.

وی تصریح کرد: در این روزهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، متأسفانه عده‌ای می‌نویسند آغاز پایان و یا عده‌ای می‌گویند ما سه راه داریم یا تسلیم آمریکا شویم یا همه ارزشها را تغییر دهیم و یا اسلام را کنار بگذریم.

رئیس عقدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: اگر این روزها دشمن تهدید نظامی نمی‌کند دلش به حال ملت ایران نسوخته‌است بلکه امروز فرزندان این ملت موشکهایی طراحی و ساخته‌اند که می‌تواند به ۲ هزار کیلومتر  آنطرف تر به صورت نقطه زن اصابت کند، جوانان انقلابی در دانشگاه صنعتی شریف توپی ساخته‌اند که می‌تواند تا ۸ هزار کیلومتر را بزند که این امر در تاریخ بشریت متصور نیست.

ادیانی با اشاره به جوشش انقلابی مردم خطاب به دشمنان خارجی و داخلی، گفت: اگر چه ملت مشکل دارند اما پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و با دستاوردهای نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قدرت دفاعی و نفوذ سیاسی، انقلاب را با اقتدار به پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه بنا نبود پس از انقلاب طبقه اشرافیت جدید بوجود بیاید و در دستگاه اجرایی مردان هزار و ۲۰۰ میلیاردی با افتخار حضور داشته باشند، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ملت ایران صبرش خوب است اما اگر صبرش به سر آید همان کاری را می‌کند که با رضاخان و پسرش کرده‌است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با بیان اینکه فرق امام با مبارزان سیاسی این است که امام ایران را یکپارچه برای قرآن و اسلام می‌خواست تا ارزش‌های اسلام، عدالت، امر به معروف و نفی سلطه اجانب را به عنوان ارزش و گفتمان و مطالبه عمومی ملت ایران تبیین کند، گفت: دستاورد حماسه ۲۲ بهمن این است که یکبار دیگر در چهلمین سال پیروزی انقلاب به ارزش‌های اولیه انقلاب برگردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار