ما پیروزیم-۴۲/ یکی از حاضران در راهپیمایی امروز؛

مشکلات اقتصادی مانع از حضور مردم در ۲۲ بهمن نشد

یکی از حاضرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به هدف عمده آمریکا از اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان گفت: ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب و نظام از اهداف بزرگ آمریکا بود که حضور پرشور امروز مردم نشان داد دشمنان در تحقق اهداف خود ناکام مانده‌اند.
کد خبر: ۳۳۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 11February 2019

مشکلات اقتصادی مانع از حضور مردم در 22 بهمن نشد/ اصل انقلاب اسلامی عاری از هرگونه نقص و ایراد استمهران بختیاری یکی از حاضرین در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دشمنان هدف بزرگی همچون ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی را از سالیان گذشته در دستورکار دارند، اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمنان برای تحقق این هدفشان تحت فشار قرار دادن ملت ما به واسطه تحریم‌هاست.

بختیاری گفت: ما مشکلات معیشتی فشارهای وارده به مردم را انکار نمی‌کنیم اما مقاومت و صبوری مردم و پایبندی آنها به اهداف و میراث شهدا و رزمندگان باعث شده که تحمل اینگونه مشکلات بر ما آسان شود.

وی گفت: یکی از عوامل مهمی که باعث خشم و عصبانیت آمریکایی‌ها شده، مقاومت و روحیه دشمن ستیزی ملت و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه است؛ لذا مردم تا آخرین لحظه پای آرمان‌های شهدا و امام شهدا خواهند ایستاد.

بختیاری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد اما ملت این معضلات را به پای اصل نظام و انقلاب اسلامی نمی‌گذارند، گفت: اصل انقلاب اسلامی عاری از هرگونه نقص و ایراد است و همین امر باعث شده که مردم متعهد به ارزش های انقلاب بمانند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها