نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مردم گله مندند، اما همچنان پای نظام ایستاده‌اند/ مسئولان به خدمت مردم افتخار کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم از برخی عملکرد‌های مسولان گله‌مندند، گفت: مردم همچنان پای نظام ایستاده‌اند، اما مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و برای خدمت به آن‌ها افتخار کنند.
کد خبر: ۳۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ - 11February 2019

مردم گله مندند اما همچنان پای نظام ایستاده اند/ مسئولان به خدمت مردم افتخار کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در سخنرانی روز 22 بهمن در جمع مردم اصفهان با اشاره به اینکه مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان گلایه دارند، اظهار داشت: با این وجود می بینیم که همه آمده اند تا به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهند هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه این امت با 40 سال استقامت  ثابت کرد که از همه چیز می‌گذرد، سختی‌ها را تحمل کرده اما از دین خدا نمی‌گذرد، تاکید کرد: مردم ما تا به امروز پای نظام ایستاده اند و تا ابد نیز پای آن خواهند ایستاد، این را احمق هایی که می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید ببینند و کور شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب ما بسیار والا و دستاوردهای آن معجزه آسا است، عنوان کرد: دشمنان در طول این 40 سال چه فتنه ها کردند اما این امت نشان داد فاطمی، علوی و عاشورایی است و در برابر همه ناملایمات و فتنه‌ها ایستاده و انقلاب را تا رسیدن به صاحب اصلی خود امام زمان (عج) پاسداری می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی پیرامون رمز ماندگاری 40 ساله انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری داشته اما با وجود ولایت و تبعیت مردم از ولی هیچگاه متوقف نشده به همین دلیل امروز انقلاب نه تنها در منطقه بلکه در همه دنیا بیداری ایجاد کرده، امروز آمریکا اقرار می‌کند انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است.

وی با بیان اینکه دشمن اعتقاد دارد با زنده ماندن انقلاب اسلامی مرگ استکبار قطعی است، یادآور شد: امروز در کنار ولی خدا امتی ایستاده که استقامت فکری، علمی، بصیرتی و عملی دارد و بیش از 300 شهید را تشییع می‌کند اما دست از انقلاب بر نمی‌دارد و همچنین در میدان جهاد کبیر سختی‌ها را تحمل می‌کند و گاهی بی عدالتی را تحمل می‌کند اما در برابر استکبار ایستاده است، امتی که هم اهل بصیرت و هم اهل استقامت بوده، این امت شکست ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه پیام این امت به آمریکا، اسرائیل و عربستان این است که تا مرگ شما ایستاده‌ایم و هرگز کوتاه نمی‌آییم ابراز کرد: بمب اتمی که شما از آن می‌ترسید بمب اتم ملت ایران، استقامت، علوی و حسینی این امت است که به قدرت الهی کاخ شما را بر سر شما ویران می‌کنند، این مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما در 2 دهه آینده محقق می‌شود.

وی علت دشمنی ها و فتنه دشمنان را اثرگذاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن اصلی ما جبهه استکبار است چراکه دشمن به رژیم اشغالگر، عربستان و منافقان و برخی خود فروخته‌ها نقش داده و باید مراقب باشیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه پیام امروز و 22 بهمن امسال این است که در برابر جبهه استکبار جبهه‌ای بزرگ از ملت، دولت و مجلس تشکیل دهیم تصریح کرد: امروز بیش از همیشه نیاز داریم تا در این جبهه واحد بایستیم زیرا انقلاب ما زنده است و پاسدار و حافظ می‌خواهد و همه ملت ما سنگرنشین حفاظت از این انقلاب هستند.

وی با تاکید بر این مهم که محور وحدت ما رهبری و ولایت است تبیین کرد: حفاظت انقلاب، ایستادگی من و شما را می‌طلبد، رهبر انقلاب وعده دادند امسال راهپیمایی 22 بهمن از همیشه باشکوه‌تر است و در سراسر ایران از نظر کمی و کیفی با همیشه تفاوت داشت و امروز فریاد تبری و استکبار‌ستیزی مردم و فریاد نه گفتن مردم به آمریکا از هر 40 سال قوی‌تر و رساتر بوده است.

‌ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم اثبات کردند اهل کوفه نیستند و با هر سختی پیرو رهبر و ولایت و پای نظام ایستاده اند هشدار داد: صادقانه به مسئولان می‌گویم ابتدا خدمتگزاری در نظام الهی را نعمت بدانید و طعمه ندانید، خدا را شاکر باشید که نوکر مردم هستید، مطالبه مردم این است که مردم با بصیرت، قدرشناس از شما چیزی جز خدمت‌گذاری نمی خواهند.

وی نخستین خواسته مردم از مسئولان را روحیه خدمتگزاری صادقانه در برابر فشارهای استکبار دانست و تاکید کرد: امروز مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند زیرا جنگ استکبار با انقلاب اسلامی است.

‌حاجی صادقی با اشاره به اینکه پیام این فریادها این است که 40 سال تجربه کرده‌ایم هرجا تابع ولایت بوده‌ایم موفق بوده و آن جایی آسیب دیدیم که برخی خواسته‌اند کنار رهبری نظریه پردازی کنند اظهار کرد: در تبعیت از ولایت همه دستورات رهبری لازم الاجراست و از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به ولایت سرباز باشید.

وی با بیان اینکه این امت با ولایت محوری کارهای نشدنی را شدنی کردند و در برابر فتنه جدید دهه 90 و فشار اقتصادی نیز پیروز می‌شوند یادآور شد: اصفهان در طول انقلاب و پیش از انقلاب همیشه پیشرو بوده و 40 سال است که به مناسبت‌های مختلف در میدان امام خمینی (ره) حضور پیدا کرده و این میدان امروز مکان مقدسی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم اشغالگر هشدار داد: ای رژیم جعلی زهی خیال باطل، ما خدا و امام زمان (عج) داریم، ما دین داریم و در فرهنگ اهل بیت یاد گرفته‌ایم که تولی و تبری 2 لایه دینی هستند.

وی افزود: ما همان میزان که به ولایت وابستگی داریم به همان میزان از استکبار کینه داریم و ما سر به تن استکبار نمی‌گذاریم، رژیم اشغالگر قدس دید که انقلاب با آن‌ها چه کرد، روزی مشکل استکبار سنگ بچه‌های فلسطینی بود اما امروز سنگ‌های فلسطینی‌ها تبدیل به موشک‌های دوربرد شده که هیچ گنبد آهنی نمی‌تواند مقابل آن ایستادگی کند.

‌حاجی صادقی با اشاره به اینکه اسرائیل اول 33 روز و بعد 22 روز و پس از آن 8 روز و در مرحله چهارم 48 ساعت هم در برابر حزب‌الله مقاومت نکرد، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگری که روزی نیل تا فرات شعار می داد امروز از ترس دیوارهایی را دور خود کشیده است.

وی در پایان ابراز کرد: ما 22 بهمن و روز قدسی را در قدس شریف جشن می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها