شکوه بارانی راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب در قم

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب، در هوای بارانی با حضور پرشور مردم ولایتمدار قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 11February 2019

شکوه بارانی راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب در قم+ حاشیه‌ها

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، مردم ولایتمدار قم امروز با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، عزم ملی در مبارزه با تحریم‌ها و هجمه‌های گوناگون دشمنان را با مشت‌های گره کرده و فریاد‌های توفنده «مرگ بر آمریکا و استکبار» و «مرگ بر اسراییل» به منصه ظهور رساندند و حماسه بسیار باشکوهی را در قم، خاستگاه انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان از ساعات اولیه صبح در مبادی مسیر‌های ۱۰ گانه راهپیمایی تجمع کرده و از مسیر‌های مشخص شده خود را به میدان «شهید مطهری» رساندند و از آن‌جا حرکت منسجم و طوفانی خود را به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه دادند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در حالی که پرچم‌های سه رنگ و پوستر‌هایی با نوشته‌های متنوع و همچنین آدمک‌هایی از «ترامپ» و آل‌سعود در دست و پیشانی‌بند‌هایی با مضامین انقلابی به سر داشتند، علی‌رغم برودت هوا و ریزش نم‌نم قطرات باران، لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شد و نشان دادند که در همه بزنگاه‌های تاریخی پای کار هستند و لحظه‌ای از پشتیبانی از رهنمود‌های ولایت کوتاه نخواهند آمد و با حضور حماسی خود، با آرمان‌های امام و شهدا و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره می‌کنند.

حضور مراجع عظام تقلید در پیشاپیش راهپیمایان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار و فرمانده انتظامی قم و دیگر مسئولان استانی، از ویژگی‌های راهپیمایی امروز مردم قم بود.

جمع زیادی از راهپیمایان به صورت خانوادگی در مراسم امروز شرکت کرده بودند و نسل اول و چهارم در کنار هم بودند، ضمن این‌که طلاب خارجی حوزه علمیه و میهمانانی از کشور‌های مختلف نیز حضور چشمگیری در مراسم داشتند، همچنین وجود دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و طلاب و وجود ایستگاه‌های مختلف فرهنگی نیز از دیگر جلوه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز بود.

تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس در حالی که بر روی ویلچر بودند، در کنار سایر پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی حضور داشتند؛ تعدادی از آزادگان سرافراز استان قم نیز با برپایی ایستگاه خاطره‌گویی در چهارراه شهدا، به نمایندگی از ۵۷۰ آزاده استان قم به روایت‌گری از هشت سال دفاع مقدس و اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

مراسم راهپیمایی امروز با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار