نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری:

غرب بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که به ما نشان می‌دهند

آیت‌الله «سید محمدمهدی میر باقری» با بیان این‌که ما با پیشرفت موافقیم اما با تقلید از فرهنگ غرب هرگز، گفت: غرب بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که به ما نشان می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 11February 2019

ما با پیشرفت موافقیم اما با تقلید از فرهنگ غرب هرگز!به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، آیت‌الله «سید محمدمهدی میرباقری» نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج، با بیان این‌که در حال حاضر باید موضع خود را نسبت به تمدن مدرن و بت‌پرستی نوین شفاف کنیم، اظهار داشت: ما باید با اقتدار و در خط مستقیم به سمت تمدن عظیم اسلامی حرکت کنیم. ما با پیشرفت موافقیم، اما با تقلید از فرهنگ غرب هرگز.

وی افزود: در فرهنگ غرب خبری از کرامت انسانی نیست، جوانان ما نباید غرب را از دیدگاه فیلم‌ها و تبلیغات ببینند، بلکه باید با مطالعه و بررسی دقیق ببینند که غرب بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که به ما نشان می‌دهند.

آیت‌الله میرباقری با بیان این‌که تلاش غرب برای ترویج دنیاپرستی مدرن با هدف حکومت به کل دنیاست، اظهار داشت: امام و مردم ما برای جلوگیری از گسترش بت‌پرستی مدرن قیام کردند و به فضل الهی پیروز شدند. این پیروزی اولین گام برای گسترش انقلاب و ندای آزادی در خارج از مرز‌های ایران بود که سبب تغییر موازنه قدرت در جهان شد.

وی گفت: امروز شکل‌گیری یک نسل جوان، فاضل، اندیشمند و انقلابی که از رویش‌های انقلاب است، سبب امیدواری به آینده این سرزمین خواهد شد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: بر خلاف القای عده‌ای، دینداری در جامعه ما تضعیف نشده است، بلکه مذهب در بطن جامعه و قلب‌های مردم ایران از گذشته زنده بوده و زنده خواهد ماند.

وی افزود: آمریکا و قدرت‌های غربی برنده جنگ جهانی می‌گفتند که سال ۲۰۰۵ نوبت فروپاشی نظام ایران است، اما مثل همیشه شکست خوردند. به قول خودشان برای این کار ۷ تریلیون دلار هزینه کردند، اما به مدد الهی اسلام و نظام ایران روز به روز مستحکم‌تر شد، ولی آنان در منطقه و جهان ضعیف‌تر شدند.

آیت‌الله میرباقری گفت: آخرین حربه آمریکا علیه مردم ایران، فشار اقتصادی است که به فضل خداوند و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ملت ایران با ایستادگی، در این نبرد هم پیروز خواهد شد؛ زیرا ما همه به این کلام حضرت امام خمینی (ره) ایمان داریم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت‌الله میرباقری با اشاره به این‌که اراده الهی در همت مردم است، گفت: خداوند این حرکت‌های عظیم و نصرت شما را برای اسلام می‌بیند و بدون تردید به آن پاداش می‌دهد؛ چون همیشه نصرت و یاری خدا به ما می‌رسد و ما باید منتظر پیروزی‌های بزرگ‌تر در آینده نزدیک باشیم؛ زیرا این انقلاب با رهبری حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) پیوند خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها