قالیباف:

مردم بزرگترین سرمایه این کشور هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم بزرگترین سرمایه این کشور هستند و مسئولان نظام باید روی این سرمایه ها که توفیق الهی است تا پای جان خدمت کنند.
کد خبر: ۳۳۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ - 11February 2019

مردم بزرگترین سرمایه این کشور هستند

به گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، «محمدباقر قالیباف» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آئین راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، اظهار داشت: مردم دلاور خطه بوشهر همیشه برای اسلام و ایران عزت آفریدند و همچنین در مبارزه با استعمار و استبداد خوش درخشیده و پیشگام این عرصه بودند.

وی با بیان اینکه همه داشته‎هایمان را مدیون خون شهدا و خانواده‎های آنان هستیم، گفت: امام خمینی (ره) کلامش برای خدا بود و در راه خدا گام بر می داشت و با همین روحیه معنوی با پیروزی رساندن این انقلاب توانست روح عزت و استقلال را در زندگی مردم ایران و حتی منطقه زنده و احیاء کند.

قالیباف ادامه داد: تاریخ 40 ساله انقلاب نشانگر این است که مردم مستمر چه در صحنه های دفاع مقدس و چه در تجاوز ناآگاهانه سربازان آمریکایی در خلیج فارس پشتیبان و مدافع انقلابشان هستند و در این رابطه مردم بر سر عهد و پیمان خودشان هستند و در جشن 40 سالگی نظام با انقلاب خود بیعت مجدد کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مردم ایران را مردمی بصیر، باشعور، زمان شناس، با مروت و جوانمرد برشمرد و عنوان کرد: مردم بزرگترین سرمایه این کشور هستند و مسئولان نظام باید روی این سرمایه ها که توفیق الهی است تا پای جان خدمت کنند و همه مسئولان بدانند همانطور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند که این انقلاب متعلق به محرومین و مستضعفین است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: امام راحل به جوانان انقلاب اعتماد کرد و به همه آنان که مبتنی بر آرمان‎ها و سنت‎های الهی بودند ایمان داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار