سردار مهری در جمع خبرنگاران خبر داد؛

افزایش یک درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات/ شماره‌گذاری ۸۰۰ هزار خودرو جدید

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در ۹ ماهه امسال در تصادفات صورت گرفته، تعداد جان‌باختگان حدود یک درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۳۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 12February 2019

افزایش یک درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات/ شماره‌گذاری ۸۰۰ هزار خودرو جدیدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه در مراسم دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع آموزش یکی از رویکرد‌های مهم و اصلی در نیروی انتظامی است، اظهار داشت: این دوره‌ها در افزایش رفتار ترافیکی ماموران راهنمایی و رانندگی با کاربران ترافیک تأثیری به‌سزا و نقش مهمی در انتقال تجربیات افسران راهنمایی و رانندگی و رسیدن به یک وحدت رویه در برخورد با متخلفان دارد.

وی همچنین در خصوص حمله دو راننده متخلف به سرباز راهنمایی و رانندگی در تهران گفت: پلیس اقدامات متخلفانی را که با مأموران راهنمایی و رانندگی برخورد کنند از طریق مراجع قانونی و دستگاه قضا پیگیری خواهد کرد.

سردار مهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این دوره‌ها چقدر در کاهش شکایات از افسران راهنمایی و رانندگی مؤثر بوده است، بیان کرد: از زمانی که این دور‌ه‌ها در ناجا شروع شده است، کمترین شکایت از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشتیم و این کاملاً محسوس بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر اجرای طرح زوج و فرد در کشور نیز اظهار داشت: موضوعات مطرح در حد یک طرح است و تا زمانی که تصویب نشود، اجرایی نخواهد شد.

وی با اشاره به طرح‌های ترافیکی نوروزی خاطرنشان کرد: از اول اسفند خرید‌های نوروزی شروع و طرح‌های ترافیکی اجرا خواهد شد؛ همچنین پیش‌بینی ما این است که سفر‌های نوروزی افزایش یابد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه : بیش از ۸۰۰ هزار خودرو نو شماره‌گذاری شده و به چرخه ترافیکی وارد شد.

سردار مهری در خصوص صدور گواهینامه گفت: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در صدور گواهینامه نداریم و کسانی که در آزمون‌ها قبول می‌شوند، در مدت کمتر از یک ماه گواهینامه خود را دریافت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال در تصادفات صورت گرفته، تعداد جان‌باختگان حدود یک درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها