با حضور امیر خانزادی صورت گرفت؛

افتتاح چند پروژه عمرانی در سواحل مکران و منطقه دوم دریایی ولایت

چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 12February 2019

افتتاح چند پروژه عمرانی درسواحل مکران و منطقه دوم دریایی ولایتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، امیر دریادار «حسین خانزادی» در آیین افتتاحیه چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم‌ دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بخش مهمی از زیرساخت‌ها و پیشرفت در سواح مکران و منطقه جنوب شرق کشور هستیم و این منطقه از کشور، آینده‌ای پر رونق  و روشنی را در پیش دارد.

وی با اشاره به حرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: ایران اسلامی در زیر فشارهای اقتصادی و فرهنگی رشد بی‌نظیری را داشته است و این خیزش بزرگ و هوشمندانه در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری است که نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باعث رونق و آبادانی این منطقه شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب با رشد بیشتر در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

دریادار خانزادی با اشاره به عملیات عمرانی راهبردی نداجا در این منطقه، گفت: مجوعه فرماندهان و کارکنان غیور و ولایت‌مدار در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در شرایطی کار را آغاز کردند که کار خیلی سخت و دشواری بود، ولی جوانان ما با اتحاد و ایثار توانستند این ماموریت خطیر را انجام و آن را ادامه دهند.

فرمانده نداجا در پایان با اشاره به اینکه سال آینده زیرساخت‌های بهداشتی و فرهنگی جدیدی به زیرساخت‌های منطقه ملحق می‌شوند، گفت: مهمترین برنامه با ارزش نیروی دریایی، رونق سامانه‌ هوایی ترابری جهت کارکنان نداجا و مردم این شهرستان است.

بنا بر این گزارش، افتتاح  ۴۰۸ باب واحد منزل مسکونی جدید و افتتاح فروشگاه بزرگ رفاهی و جایگاه سوخت‌رسانی فرودگاه شهدای هفتم آذر و همچنین بازدید از منطقه نظامی جدید در جاسک از دیگر برنامه‌های امیر خانزادی در این سفر بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها