مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

هنرمندان ایران اسلامی توانستند اهداف انقلاب را به سایر کشور‌ها منتقل کنند

فریدون کریمی والا گفت: هنرمندان ایران اسلامی به خوبی توانستند که اهداف والای انقلاب را به سایر کشور‌ها منتقل کنند.
کد خبر: ۳۳۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 12February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «فریدون کریمی والا» مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در کار گاه آموزشی عکاسی «نقره‌های ماندگار» که امروز (سه شنبه 23 بهمن ماه) در تالار ابن سینا شهید رحیمی خرم آباد برگزارشد، اظهار داشت: هنر از مهمترین ابزار‌های انتقال پیام است و برکسی پوشیده نیست که هنر قبل از پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب چه تفاوت‌هایی باهم دارد.

کریمی والا افزود: هنر قبل از انقلاب در خدمت ابتذال بود یعنی هنری که هیچ گونه پیشرفتی چه در قالب و فرم و چه در محتوا نداشت.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: بعد از انقلاب به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا هنر انقلابی یک هنر متعالی و نشأت گرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و بن مایه‌های قرآنی و دینی شد که باعث شد این انقلاب در قالب هنر به کل دنیا صادر شود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشور‌های منطقه در سال‌های اخیر گفت: هنرمندان ایران اسلامی به خوبی توانستند که اهداف والای انقلاب را به سایر کشور‌ها منتقل کنند.

کریمی والا ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب در حوزه هنر، بزرگترین کاری که در حوزه فرم و محتوی انجام گرفت این بود که هنر ما از سمت ابتذال و قهقرا به سمت متعالی بودن و متعالی شدن پیش رفت که الان هم شاهد آن هستیم.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: فعالیت‌های کانون‌های بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان وسایر استان‌های میهن عزیزمان درتمام حوزه‌ها برابری می‌کند با سایر محافل هنری.

وی در پایان گفت: باتوجه به برنامه ریزی که انجمن و کانون‌های شهرستان‌ها پیش بینی کرده‌اند و به همت سازمان بسیج هنرمندان، در آینده از این نمونه کارگاه‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها