معاون سپاه مطرح کرد؛

کاهش نشر کتاب‌های دفاع مقدس/ فرهنگ دفاع مقدس راه‌حل مشکلات اقتصادی

سردار نقدی با انتقاد از کاهش نشر و تدوین کتاب‌های دفاع مقدس طی امسال نسبت به سال گذشته، گفت: این مساله متاثر از مشکلات نشر و کاغذ است که امیدواریم در سال ۹۸ جبران شود.
کد خبر: ۳۳۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ - 22February 2019

کاهش نشر کتاب های دفاع مقدس/فرهنگ دفاع مقدس راه حل مشکلات اقتصادیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار محمدرضا نقدی عصر جمعه در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان از فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به عنوان زیرساخت پیشرفت کشور نام برد و اظهار داشت: در امور باید از شهدا الهام بگیریم.

وی با اشاره به لزوم ادامه سیره شهدا و تبیین راه و روش آنها برای جامعه اظهار کرد: این امر زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور می شود.

نقدی فرهنگ شهدا را داروی شفابخش مشکلات کشور دانست و عنوان کرد: کمرنگ شدن این فرهنگ منجر به بروز مشکلات متعددی در کشور می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: راه حل این مشکلات بکارگیری فرهنگ دفاع مقدس و شهداست.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس نیروی های مسلح ایران در آن دوران را از کمترین سطح به بالاترین سطح رساند، ادامه داد: مشاهده می کنید که امروز ایران یکی از قدرتمندترین نیروی مسلح منطقه را دارد.

نقدی با اشاره به اینکه استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در حل مشکلات اقتصادی موثر است، افزود: در صورت تحقق این مساله ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و دنیا در حوزه اقتصاد تبدیل خواهد شد و این فرهنگ نه تنها در اقتصاد بلکه در تمامی حوزه ها می تواند باعث پیشرفت و توسعه شود.

وی برپایی نمایشگاه های کتاب دفاع مقدس را اقدامی بزرگ و مهم دانست و اظهار کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص در ترویج ادبیات، فرهنگ و هنر دفاع مقدس بیانگر اهمیت کار در این زمینه است.

نقدی با انتقاد از کاهش تولید کتاب های دفاع مقدس طی امسال نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: این مساله متاثر از مشکلات نشر و کاغذ است.

وی خواستار چاره اندیشی در این خصوص شد و گفت: باید کارگروهی برای رفع این مشکل تشکیل و از امکانات محلی هم استفاده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ادبیات دفاع مقدس باید بین المللی شود، بیان کرد: امیدواریم کاهش تولید کتاب های دفاع مقدس در سال ۹۸ جبران شود و شاهد پررنگ شدن نشر و تدوین کتاب های دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار