سرلشکر صفوی:

پیشرفت‌های چشمگیر کشور در ۴۰ سال گذشته/ ایران قلب جهان اسلام است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ایران را قلب جهان اسلام دانست و گفت: در ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، پیشرفت‌های بزرگی داشته‌ایم.
کد خبر: ۳۳۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 01March 2019

پیشرفت‌های چشمگیر کشور در ۴۰ سال گذشته/ ایران قلب جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در شانزدهمین مجمع خیرین موسسه خیرین امدادگران عاشورا ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به حضار اظهار داشت: کاری که برای خدا و در خدمت به مردم باشد، هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و خیریه امدادگران عاشورا نیز برای رضای خدا و خلق شکل گرفته است.

وی افزود: اگر چرخه بیماری و فقر تنظیم نشود، زندگی از هم می‌پاشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: سالی ۱۱۲ هزار بیمار سرطانی به بیماران کشورمان اضافه می‌شوند. وزارت بهداشت باید بررسی کند که علت این بیماری‌ها سبک تغذیه، عدم تحرک و یا چه عامل دیگری است.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، پیشرفت‌های بزرگی داشته‌ایم؛ پیشرفت‌هایی که بیش از پیشرفت‌هایی است که در ۱۰۰ سال گذشته ایران وجود داشته است.

وی گفت: ایران ما امروز قلب جهان اسلام و مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) و پایتخت شیعه است. ایران بزرگ‌ترین پناهگاه حضرت مهدی (عج) و کشور پیشرفته‌ا‌ی است؛ چراکه ما واقعاً طی ۴۰ سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه به راهپیمایی اربعین اشاره و عنوان کرد: عراق حداقل ۴۰ سال از وضعیت امروز کشورمان عقب‌تر است درحالی‌که مهندسان جوان ما با دانش بومی، تنها در آبادان ۱۲ میلیون لیتر بنزین و ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل تولید می‌کنند و این آمادگی را دارند که پالایشگاه‌های عراق را تجهیز کنند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: هنر ما این است که قسمتی از فکر، اندیشه و تمکن‌ خود را برای رضای خدا در راه خلق خدا که بهترین آن‌ها مستمندان هستند، خرج کنیم.

وی به رمز عاقبت به‌خیری خود اشاره کرد و گفت: ۴۰ سال است که تقوای الهی، جهاد فی سبیل‌الله و کمک به مردم را رمز عاقبت به‌خیری خود می‌دانم که این فعالیت‌ها نیز در همان راستاست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار