سردار اشتری:

کسی حق ندارد مأموران ناجا را تهدید کند/ ما با قاطعیت از مأموران خود حمایت می‌کنیم

فرمانده ناجا گفت: اگر در اجرای قانون مأموران ناجا کوتاهی کردند ما رسیدگی می‌کنیم؛ اما کسی حقی ندارد مأمور ما را تهدید کند و از آن فیلم‌برداری کند و ما با قاطعیت از مأموران خود حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 03March 2019

کسی حق ندارد ماموران ناجا را تهدید کند/ ما با قاطعیت از ماموران خود حمایت می‌کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با گرامیداشت شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن، مجموعه راهنمایی و رانندگی را یکی از پرکارترین مجموعه ناجا دانست و اظهار داشت: بیشترین حجم کاری و بیشترین ارتباط با مردم را مأموران راهنمایی و رانندگی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به پراکندگی حوزه ماموریتی مأموران راهنمایی و رانندگی، مأموران این مجموعه پیشانی نیروی انتظامی هستند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه هر چقدر به جلو پیش می‌رویم سفر‌ها بیشتر شده است، اما ساخت‌ها افزایش پیدا نکرده است و جاده‌های فرعی و اصلی و نقاط حادثه خیز زیاد است، افزود: خوشبختانه با کار‌های صورت گرفته تصادفات و تلفات کنترل شده و در بعضی مواقع کاهش داشته است.

فرمانده ناجا گفت: متاسفانه بودجه ایمنی راه‌ها کم است و در برخی مواقع تامین نمی‌شود و این بر تصادفات و تلفات جاده‌ای تاثیر می‌گذارد.

سردار اشتری افزود: امروز امنیت و نظم ترافیکی مردم در دست پلیس است و ما مجموعه‌ای هستیم که برای مردم خدمت می‌کنیم؛ امروز مردم قدر حضور پلیس را می‌دانند و اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام رهبری که فرمودند: «مردم قدردان ناجا است»، گفت: حضور مردم در تشییع شهدای ناجا نشان از تشکر آن‌ها از مجموعه نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اعمال قانون به خاطر سلامت و نظم اجتماعی است و اشخاص برای پلیس فرقی ندارند و همه در برابر قانون یکسان هستند و در اعمال قانون هیچ‌گونه تبعیضی نداریم.

سردار اشتری افزود: هیچ کار خدماتی در ناجا نیست که درآمد آن به حساب ناجا واریز شود و درآمد‌ها به حساب دولت واریز می‌شود.

وی افزود: اگر در اجرای قانون مأموران ناجا کوتاهی کردند ما رسیدگی می‌کنیم؛ اما کسی حقی ندارد مأمور ما را تهدید کند و از آن فیلم‌برداری کند و ما با قاطعیت از مأموران خود حمایت می‌کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مأموران ما جان خود را برای برقراری امنیت می‌گذارند و کسی حق ندارد با آن‌ها برخورد کند، گفت: در مسیر استان فارس شخصی که با مأموران راهور اهانت کرده بود برخورد بسیار قاطعی شد و به زندان رفت؛ در استان مازندارن هم موردی بوده که با آن برخورد شد و به زندان رفت.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امروز اقتدار ناجا افزایش پیدا کرده و با هر شخصی که بخواهد در برابر قانون ایستادگی کند با اقتدار و هوشمندی برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پاک‌دست‌ترین افراد را در نیروی انتظامی داریم، گفت: در ایام نوروز با توجه به افزایش حجم سفر اگر شخصی را اعمال قانون می‌کنیم باید در کمال ادب و احترام باشد.

فرمانده ناجا افزود: در ایام نوروز اگر بخواهیم خودرو را متوقف کنیم و به پارکینگ بفرستیم باید همه شرایط را در نظر بگیریم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: از قبل گفتیم که خودروهای راهنمایی و رانندگی و راهور نباید کمین کنند و سلامت سرنشینان و رانندگان برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه آمار در جریمه و توقیف برای ما مهم نیست، گفت: خوشحالی ما زمانی است که مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و ما به دنبال جریمه و اعمال قانون نیستیم.

فرمانده ناجا افزود: عملکرد، نتیجه، بازخورد و اثر بخشی برای مجموعه ناجا مهم است؛ مجاهدانه عمل کنید و تلاش کنید آرامش، آشایش و امنیت را برقرار کنید و همانطور که آقا فرمودند بهترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدیم که مردم چه عظمتی برپا کردند، گفت: اگر برای این مردم شبانه‌روز کار می‌کنیم حقشان است و باید بیشتر از این برای این مردم تلاش کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ادغام بانک‌ها نیروهای مسلح به خصوص بانک قوامین کار بزرگی بود، گفت: برنامه‌های زیادی برای معیشت کارکنان ناجا داریم و‌ گام‌های خوبی برداشته شده است.

سردار اشتری در خصوض بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری افزود: این بیانیه منشور نیروی انتظامی در دهه بعدی نیروی انتظامی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار