با اعلام فراخوان جشنواره؛

شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی اعلام شد

شرکت‌کنندگان و هنرمندان سراسر کشور براساس فراخوان اعلام شده فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های جشنواره شامل بخش آوا‌های رضوی و یا بخش نوا‌های رضوی شرکت کنند.
کد خبر: ۳۳۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ - 06March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اعلام فراخوان جشنواره شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی اعلام شد.

محمدحسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران درباره شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان و هنرمندان سراسر کشور براساس فراخوان اعلام شده فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های جشنواره شامل بخش آوا‌های رضوی و یا بخش نوا‌های رضوی شرکت کنند.

همچنین تمامی هنرمندان می‌بایستی آثار خود را بدون ضبط حرفه‌ای و به شکل تصویری و به صورت پست سفارشی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

اسماعیلی افزود: نوآوری در محتوای آثار ارسالی از سوی هنرمندان، مورد توجه هیئت انتخاب و داوران جشنواره خواهد بود. شرکت‌کنندگان می‌بایست پس از ثبت نام در پرتال جشنواره به آدرس Tehran.shamstoos.ir و دریافت کد رهگیری، اثر خود را در قالب DVD به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی اعلام شد

جانشین دبیر جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی ادامه داد: آثار شرکت‌کنندگان نباید در جشنواره‌های مشابه منطقه‌ای و یا ملی حائز رتبه شده باشند. همچنین حداقل تعداد اعضای گروه‌ها در بخش‌های گروهی ۲ نفر و حداکثر شش نفر است.

معاون هنری سینمایی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان و هنرمندان عزیز می‌توانند برای دریافت فراخوان و شرکت در جشنواره به وبگاه جشنواره به نشانی Tehran.shamstoos.ir و یا پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها