رئیس مرکز فرهنگی پژوهشکده امام خمینی (ره):

بیانیه «گام دوم انقلاب» پیام نظری جمهوری اسلامی است

مصطفی یوسفی گفت: برای تبیین اندیشه‌های امام راحل باید به گام دوم انقلاب که از سوی رهبرمعظم انقلاب اعلام شده توجه ویژه‌ای شود چرا که این بیانیه پیام نظری جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 10March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، مصطفی یوسفی رئیس پژوهشکده امام خمینی (ره) و مطالعات تطبیقی مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی در نشست تخصصی «تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب» اظهار داشت: مبانی اندیشه امام خمینی (ره) همان نقشه راه انقلاب است که پژوهشکده به شناخت اندیشه امام می‌پردازد و یکی از اهداف ما محسوب می‌شود.

وی افزود:باید برای تبیین اندیشه‌های امام راحل به گام دوم انقلاب که از سوی رهبری اعلام شده توجه ویژه‌ای شود چرا که این بیانیه پیام نظری جمهوری اسلامی است.

رئیس پژوهشکده امام خمینی (ره) و مطالعات تطبیقی اضافه کرد: بیانیه گام دوم حاوی سرفصل‌ها و توصیه‌هایی با نگاه به آینده است که می‌تواند قله عدالت؛ استقلال و عزت و رفاه کشور باشد که توجه به اندیشه امام راحل و اجرای بیانیه دوم انقلاب می‌تواند مسیر همواری در رسیدن به اهداف انقلاب باشد.

نشست تخصصی تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب روز یکشنبه از سوی پژوهشکده امام خمینی (ره) و مطالعات تطبیقی و مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی در سالن ۹دی دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد.

این نشست با همکاری انجمن علمی جامعه شناسی ایران، انتشارات سرو اندیشه، مجمع اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و مرکزهماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با سخنرانی محمد باقر خرمشاد و غلامرضا خواجه سروی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار