پیام تبریک فرمانده نیروی هوافضای سپاه به سرلشکر سلیمانی

سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» در پیامی مفتخر شدن فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان «ذوالفقار» از سوی فرمانده معظم کل قوا را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ - 12March 2019

پیام تبریک فرمانده نیروی هوافضای سپاه به سرلشکر سلیمانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی اعطای نشان «ذوالفقار» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار «قاسم سلیمانی» را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و ارجمندم، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی (دام عزه)

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دریافت نشان ارزنده و افتخارآمیز «ذوالفقار» از دست مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر شایستگی، لیاقت و نقش‌آفرینی‌های مخلصانه و مجاهدانه جنابعالی است، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید ملت شریف ایران و ملت‌های آزاده دنیا به فرزندان متدین و انقلابی این نظام الهی همچون جنابعالی که با ایستادگی جانانه برابر جبهه استکبار و صهیونیسم، وهابیت و تروریسم تکفیری و جنایتکار در نبرد‌های سخت و طاقت‌فرسا در آوردگاه‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی منطقه، موجبات شکست فتنه‌های شوم و رسوایی دشمنان اسلام عزیز را رقم زده‌اند، افتخار می‌کند.

سلامتی و موفقیت روز افزون جنابعالی که شخصیتی ولایتمدار و از جان گذشته در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوید، تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی) آرزوی همیشگی ماست؛ «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار