ما پیروزیم- ۱۹۸/

شمار شهدای روحانیت در دفاع مقدس بیش از دیگر اقشار بود

حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار گفت: حضور روحانیون در دفاع مقدس حداکثری بوده است و شمار شهدای روحانیت در دفاع مقدس بیش از دیگر اقشار بود.
کد خبر: ۳۳۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ - 12March 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار امروز در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به اهمیت راهیان‌نور، اظهار داشت: زیارت با معرفت یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با راهیان‌نور است، تاکید دوم ایشان جلوگیری از تحریف تاریخ دوران دفاع مقدس است که با حضور راویان و روحانیون این زیارت با معرفت و عدم تحریف ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: روحانیون سخنگوی دین هستند و با ارتباط با مردم می‌توانند در زیارت با معرفت، پاسخ به شبهات دینی و فقهی و همچنین جلوگیری از تحریف دفاع مقدس نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس ستاد راهیان‌نور حوزه‌های علمیه گفت: حضور روحانیون در دفاع مقدس حداکثری بوده و شهدای این قشر نسبت به دیگر اقشار در دوران دفاع مقدس بیشتر بود.

ملک‌دار در رابطه با حضور جوانان در مناطق عملیاتی، اظهار کرد: جوانان چشم امید رهبر معظم انقلاب هستند، خیلی از نسل جدید ما عشق و شور حاکم در دوران دفاع مقدس را در خود دارند.

وی افزود: بهترین راه برای درک دفاع مقدس حضور در جبهه‌های جنوب و غرب کشور است، در حرکت عظیم راهیان‌نور بخشی از پیام شهدا را می‌توان به دست آورد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار