بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

مسئولان و آحاد جامعه در مسیر نورانی و پرفروغ شهیدان گام بردارند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه‌ای به مناسبت «روز بزرگداشت شهدا»، از همه مدیران، مسئولان و آحاد جامعه درخواست کرده تا در مسیر نورانی و پرفروغ شهیدان گام بردارند.
کد خبر: ۳۳۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ - 13March 2019

مسئولان و آحاد جامعه در مسیر نورانی و پرفروغ شهیدان گام بردارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسب بیست و دوم اسفندماه، سالروز بزرگداشت مقام شامخ و والای شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سلام و درود الهی و انبیای عظام به ارواح مطهر و ملکوتی شهدای والامقامی که خون مطهرشان را در طریق وصال تقدیم به محبوب کرده و به فرموده پیرو مرشدشان در قهقه مستانه شان عندربهم یرزقون گشتند.

22 اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگان و روز شهید، فرصت خوبی است تا یادی کنیم از آنانی که مرزهای مادیت را درنوردیده و پا بر روی تمام علایق و خواسته خود گزارده و در امتداد مکتب سرخ حسینی و در مسیر پرافتخار نهضت پرفروغ خمینی کبیر قدس سره؛ به فرموده مقام عظمای ولایت؛ شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پرتلاتم بشری هدیه کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی که نوید وعده تخلف ناپذیر الهی به مدد انفاس قدسیه شهدا است؛ از همه مدیران، مسئولان و آحاد جامعه درخواست دارد تا در مسیر نورانی و پرفروغ شهیدان گام برداشته و مشی و رسمشان را نصب العین خود قرار داده چرا که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی؛ زنده نگهداشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب خواهد بود.

این شورا ضمن پاسداشت طلیعه پنجمین دهه از عمر بابرکت انقلاب عظیم اسلامی؛ این روز را به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران علی‌الخصوص پدران و مادران صبور و بزرگوار شهدا که در نهایت اخلاص، ارزشمندترین ثمره خود را عاشقانه در مسیر اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند؛ تبریک گفته و عزت، سربلندی و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها