زهرایی خبر داد؛

تشکیل هسته‌های خدمت‌رسانی محله‌محور در پایگاه‌های بسیج

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: سال آینده در هر پایگاه بسیج یک گروه جهادی و هسته خدمت‌رسانی محله‌محور تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۳۳۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ - 13March 2019

سال آینده در هر پایگاه بسیج هسته خدمت رسانی محله محور تشکیل می‌شود/ افتتاح ۴۰ هزار پروژه در مناطق محرومبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی در حاشیه اولین کارگروه بسیج سازندگی که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره این کارگروه و فعالیت‌های بسیج سازندگی، اظهار داشت: طرح بزرگ پروژه‌های عمرانی زودبازده در سال ۹۸ نمادی از همگرایی و‌ هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و‌ گروه‌های جهادی و بسیج است؛ در این رابطه برای جانمایی پروژه‌ها از دستگاه‌های اجرایی کمک می‌گیریم؛ بدین شکل که جانمایی پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه‌ها در ۲۸ عرصه انجام‌ می‌شود که کار اجرایی آن‌ها از ۱۳ بهمن ۹۷ آغاز شده است و تاکنون ۱۶ هزار پروژه از ۴۰ هزار پروژه‌ای که در مناطق محروم انجام خواهد شد. با دستگاه‌های اجرایی تفاهم شده است؛ البته از این تعداد بالغ بر پنج هزار و ۳۰۰ پروژه از پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

زهرایی ادامه داد: در سال ۹۸ تعداد ۴۰ هزار پروژه را در مناطق محروم با تلاش ۱۱ هزار گروه جهادی به بهره برداری می‌رسانیم.

وی همچنین درباره فعالیت گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات نوروز با بیان اینکه در این تعطیلات یک هزار و ۱۶۷ گروه بالغ بر ۲۴ هزار نفر در مناطق محروم حضور می‌یابند، تصریح کرد: مناسب‌سازی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اولین اقدامی است که در قالب پروژه‌های مورد اشاره توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود؛ البته ۱۱ هزار گروه جهادی بسیج سازندگی داریم که امیدواریم تمام این گروه‌ها در ۴۰ هزار پروژه مورد اشاره فعال شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: در سال ۹۸ در هر پایگاه بسیج یک گروه جهادی و هسته خدمت رسانی محله محور تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار