وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۱) / ای مردم، گوش به فرمان رهبری باشید

پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در وصیت‌نامه خود آورده است: «اجرا نکردن فرامین و دستورات رهبر عالیقدر اجرا نکردن دستورهای پیامبر و ائمه است؛ و ان‌شاءالله که بتوانیم رهرو خون شهدای عزیزمان باشیم و فرامین رهبر را به نحو احسن انجام دهیم».
کد خبر: ۳۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 15March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۱) /

تصاویر وصیت‌نامه نوشته شده پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر»

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۱) /

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و با درود بی پایان به روان پاک شهیدان راه حق و حقیقت.

ما مسلمانیم و اعتقاد به خدا و پیامبران و ائمه اطهار داریم پس باید مطیع فرمان آن‌ها باشیم و در این زمان، ولی و رهبر و فقیه جامع الشرایط ما حضرت امام خمینی مدظله عالی می‌باشد. پس باید فرامین و دستورات رهبری عالیقدر را مو به مو اجراء کنیم.

پس اجرا نکردن فرامین و دستورات رهبر عالیقدر اجرا نکردن دستورات پیامبر و ائمه می‌باشد؛ و ان‌شاءالله که بتوانیم رهرو خون شهدای عزیزمان باشیم و فرامین رهبر را به نحو احسن انجام دهیم.

الان در حال حاضر در مملکت ما ضعف‌ها زیاد هستند و این نارسایی‌ها نباید باعث این بشود که سرپیچی از دستورات بکنیم مسئولین به خصوص رهبر عالیقدر از تمام موضوع‌ها با خبر هستند و ان‌شاءالله که ما هم مقابله با این ضعف‌ها بکنیم.

بار خدایا امروز که روز جمعه است و متعلق به حضرت محمد (ص) است امروز که روز رحمت و برکات توست امروز که روز صلوات می‌باشد.

خدایا رزمندگان اسلام این سلحشوران تاریخ بشریت این کسانی که در رسالت خون شهیدان از صدر تاریخ خصوصاً حضرت سیدالشهداء (ع) را می‌خواهند پایمال نشود. خدایا هرچه زودتر پیروزی نهایی را به دست این رزمندگان اسلام نزدیک بفرما».

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها