مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

موفقيت در گام دوم انقلاب نيازمند مديريت جهادی است

سردار «عزت‌الله جعفری» گفت: موفقيت در گام دوم انقلاب نيازمند مديريت جهادی است و پشت سر گذاشتن چهل سالگی انقلاب اسلامی با مردانگی و پشتکار مردم عزیز بوده است.
کد خبر: ۳۳۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 14March 2019

موفقيت در گام دوم انقلاب نيازمند مديريت جهادی استبه گزارش دفاع‌پرس آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار سردار «عزت‌الله جعفری» مديركل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربايجان شرقی در یادواره پهرآباد شهر مراغه اظهار داشت: موفقيت در گام دوم انقلاب نيازمند مديريت جهادی است و پشت سر گذاشتن چهل سالگی انقلاب اسلامی با مردانگی و پشتکار مردم عزیز بوده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه انقلاب ما با شعار هیهات منا الذله شروع شد، خاطرنشان کرد: انقلاب ما ادامه راه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) بود که با رهبری امام خمینی در ایران به وقوع پیوست و درس امام حسین تنها برای شیعیان نبود بلکه درس آزادگی را برای کل بشریت داد و انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ و پدیده‌ای بود که درس خود را از مکتب امام حسین (ع) گرفت.

وی با بیان اینکه جوانایی که هم اکنون تربیت شده و رشد کرده‌اند از نسل انقلاب کننده هم بهترند افزود: آنهایی که رفتند و جان خود را در راه این کشور از دست دادند و شهید شدند 95 درصد جوان بودند حتی ازدواج هم نکرده بودند و الان کسانی هم تحت عنوان مدافعین حرم از کشورهای همسایه دفاع می‌کنند نیز از جوانان هستند.

جعفری تصریح کرد: امروز امر رهبری برای ما واجب الاِطاعت است و دستور رهبری برای ما تحلیل نمی‌خواهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها