مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

12 جلد از کتاب وصیت شهدای آذربایجان غربی در سال جدید آماده چاپ است

مهدی فعال گفت: 12 جلد از کتاب وصیتنامه‌های هزار و 200 شهید این استان آماده چاپ و انتشار است.
کد خبر: ۳۳۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 14March 2019

12 جلد از کتاب وصیت شهدای آذربایجان غربی در سال جدید آماده چاپ استبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، مهدی فعال روز پنج‌شنبه در آیین غبارروبی مزار شهدا در ارومیه اظهار داشت:  12 جلد از کتاب وصیتنامه‌های هزار و 200 شهید این استان آماده چاپ و انتشار است.

فعال گفت: بیشترین محور این وصیت نامه ها مربوط به خدامحوری، معاد، نبوت، امامت، تاکید بر نماز اول وقت، توجه به قرائت قرآن و احترام به خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی اضافه کرد: این استان علاوه بر 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و بیش از 2 هزار آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت شهدا و خانواده های معظم آنان، جانبازان و آزادگان وظیفه همه مسوولان است، گفت: اقتدار، صلابت و امنیت امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان والامقام و ایثارگران است.

فعال افزود: چهار هزار نفر از فرزندان و ایثارگران استان در دانشگاه های کشور و سه هزار نفر دانش آموز در مدارس ایثارگران در حال تحصیل هستند. امسال نیز تعداد 11 هزار مورد توسط دستگاه های اجرایی استان از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار به عمل آمده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها