نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم به نظام و مسئولان قدرت می‌دهند

آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» گفت: این انقلاب به مردم وابسته است، یعنی این مردم هستند که به نظام و مسئولان قدرت می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ - 14March 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» امشب در جلسه شورای اداری استان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، با تبریک ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) اظهار داشت: وزیر کار عنایت خاصی به استان لرستان و شهر خرم‌آباد داشته و انتظار داریم هم‌چنان مثل گذشته این عنایت را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ماه رجب استفاده لازم را داشته باشیم، افزود: ماه رجب ماه امیرالمؤمنین است، ماهی است که به‎عنوان ماه استغفار، دعا، معنویت و ماه توسل و آمادگی برای ضیافت الهی است، ما هر چقدر عظمت، قدرت، معنویت و رشد و تعالی داشته باشیم از همین ایام است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری با آن مقام در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند ما خطاها و لغزش ها داشتیم پس ما باید چه کار کنیم و چگونه باید به درگاه الهی روی بیاوریم؟ لذا این ماه را باید قدر دانست چون ماه رجب در پیشگاه خداوند متعال عظمت، حرمت و احترام دارد و بزرگان ما به ماه رجب توجه ویژه‌ای دارند.

وی بیان کرد: دشمنان برای ما گره و دردسر ایجاد می‌کنند، اما به فضل الهی خداوند گره ها را باز می‌کند، اگر یکی از این توطئه‌ها برای سایر کشورها ایجاد می‌شد حتماً آن کشور نابود می‌شد اما در کشور ایران به‌سبب وجود معنویت تمام توطئه‌ها بی‌ثمر است خداوند گشایش ایجاد و راه را باز می‌کند.

میرعمادی گفت: امسال رئیس‌جمهور نادان آمریکا می‌خواست که با شدت‌بخشیدن به تحریم‌ها ایران را فلج کند، اما در تمام توطئه‌ها ناکام ماندند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه حرکت و اگر رئیس‌جمهور ما عزتمندانه به عراق سفر می‌کند به‌سبب قدرت معنوی، پیشرفت و رضایتمندی مردم است.

میرعمادی اظهار داشت: قدرت معنوی ما برخاسته از پیامبر اکرم (ص)، امیرالمؤمنین و ائمه‌اطهار است که باید برای قدرت معنوی ارزش قائل شویم؛ همین عامل سبب ایستادگی ما شده و این قدرت معنوی در ماه رجب، شعبان، رمضان و اعتکاف به‌دست می‌آید.

وی افزود: قدرت پیشرفت ما شامل پیشرفت دفاعی و علمی است، بسیار برای دنیا و استکبار جهانی مهم است که یک کشوری با وجود تمام حصارهایی که در اطرافش ایجاد شده در حال پیشرفت است و قدرت دفاعی بسیار بازدارنده‌ای دارد؛ ما نه تسلیم می‌شویم و نه اهل جنگ هستیم بلکه بازدارندگی فعالی از خودمان نشان می‌دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: این انقلاب به مردم وابسته است، یعنی این مردم هستند که به نظام و مسئولان قدرت می‌دهند، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مطابق پیش‌بینی مقام معظم رهبری حضور مردم بسیار چشم‌گیرتر از سال‌های قبل و طبق آمار نسبت به سال گذشته 17 درصد در کل کشور بیش‌تر بود که این میزان در استان لرستان 20 درصد افزایش داشت.

وی بیان کرد: رضایتمندی مردم به‌عنوان یک سرمایه اجتماعی مطرح است که این سرمایه اجتماعی را باید حفظ کرد، ما باید این سرمایه را قدر بدانیم؛ اگر این سرمایه اجتماعی را حس بکنیم، قطعاً رضایتمندی مردم، اعتماد عمومی، مشارکت سیاسی و امید و نشاط را به‌دنبال دارد و برای این مهم نیاز به جدیت و روحیه جهادی و انقلابی است.

میرعمادی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از نظام انقلابی یاد و این نظام انقلابی با روحیه انقلابی تحقق می‌یابد، باید روحیه انقلابی، کار، تلاش جدیت، دلسوزی داشته باشیم  و مردم هم علیرغم مشکلات و وضع معیشتی، گرانی، بیکاری پای نظام اسلامی ماندند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل استان لرستان بیکاری است که قطعاً مهم‌ترین اولویت مسئولان هم باید ایجاد اشتغال باشد، باید در این زمینه قدم برداریم؛ در این راستا وزارت کار، تعاون  ورفاه هم مسئولیت بسیار سنگینی دارد‌.

میرعمادی اظهار داشت: وزیر کار از وضعیت استان لرستان شناخت کافی دارد، این جوانان از این استان مجبورند برای کارکردن به شهرهای دیگر بروند باید برای ایجاد اشتغال فعالیت بیش‌تری انجام بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: اگر اشتعال ایجاد شود به‌طور قطع تولید رونق پیدا می‌کند، نشاط و امنیت ایجاد و محرومیت برطرف می‌شود.

وی افزود: مردم وقتی از سفر وزیر به استان لرستان مطلع شدند، خواستار حل مشکل جوانان شدند، انتظار این است که وزیر کار از استان لرستان در هیئت دولت دفاع کند و این سفر امیدبخش باشد تا مردم امیدوار بشوند، چون مهم‌ترین مسئولیت ما ایجاد امید در دل مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار