امام جمعه موقت پلدختر:

اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی نماد رضایت مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام «کاظم تیموری» گفت: اعطای نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری به سردار قاسم سلیمانی نماد رضایت از همه مجاهدان و شهدای مدافع حرم بود.
کد خبر: ۳۳۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 15March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «کاظم تیموری» در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: اعطای نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری به سردار قاسم سلیمانی نماد رضایت از همه مجاهدان و شهدای مدافع حرم بود.

وی افزود: این نشان پاسداشتی است از رزمندگان سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب الله لبنان، دلاور مردان حشد الشعبی عراق و حشد الوطنی سوریه، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان و همه مجاهدان اسلام که سال ها در مقابل متجاوزان غربی و تکفیری و وهابی ایستادند.

وی افزود: سردار سلیمانی، سربازی است که یک تنه در مقابل جریان های تروریستی و تکفیری منطقه ایستاد و از چند ماه قبل نابودی داعشی ها و تکفیری ها را کمتر از سه ماه نوید دادند و این وعده صادق محقق شد.

وی افزود: دشمن باید بداند که سردار سلیمانی برای ما یک نماد استکبار ستیز است و همه جوانان ایران سردار سلیمانی هستند.

حجت الاسلام تیموری به فرارسیدن عید نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به چند برابر شدن قیمت ها در ماه های اخیر و اوضاع اقتصادی امروز سفره های بخشی از مردم جامعه کوچک و مشکلاتی برای آنان ایجاد شده که باید در جهت فراگیر شدن  و بهره بردن از تعطیلات با محرومان همدردی شود تا سفره های آنان نیز پررنگ شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها