دیدار و تجلیل امام جمعه کرج از خانواده معظم شهدا در روزهای پایانی سال ۹۷+ تصاویر

نماینده، ولی فقیه در استان البرز، در آخرین روز‌های سال ۹۷ در منزل شهیدان «ناصر انوری» و «شهید علی همتی» حضور یافت و از مقام صبر و استقامت این دو خانواده گرانقدر تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۳۳۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ - 15March 2019

به گزارش دفاع پرس از کرج، آیت‌الله «سید مهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز، در آخرین روزهای سال ۹۷ در منزل شهیدان «ناصر انوری» و «شهید علی همتی》حضور یافت و از مقام صبر و استقامت این دو خانواده گرانقدر تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

شهید «علی همتی نوجانی» در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۴۴، در خانواده‌ای مذهبی و متوسط دیده به جهان گشود. دوران کودکی را بعد از چندین بار دست‌ و پنجه نرم کردن با بیماری سپری کرد، سپس در سن شش‌ سالگی به مدرسه رفت و دوره ابتدایی را با موفقیت پشت سر نهاد و به دوره راهنمایی راه یافت.

وی با کوشش و جدیت فراوان مشغول به ادامه تحصیل بود که جنگ تحمیلی نیروهای کفر علیه اسلام شروع شد و شهید عزیز به‌ فرمان امام وارد بسیج شد و به فعالیت‌های خود از قبیل نگهبانی و کارهای دیگر پرداخت و شبانه‌روز فعالانه خدمت می‌کرد. او نیز به سهم خود سعی در نشان دادن ماهیت جنگ کرد. با ایجاد نمایشگاه‌های عکس و شرکت در بسیج و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشش فراوان نمود تا دین خویش را به میهن اسلامی ادا کند تا اینکه به جبهه عازم شد و مدت‌ها در آنجا چون سربازان راستین اسلام انجام‌ وظیفه کرد.

شهید علی همتی در جبهه‌های گیلان غرب و دزفول حماسه آفرید. تا اینکه سرانجام در تاریخ ۱۰ اردیبهشت در عملیات ظفرمند بیت‌المقدس در منطقه عملیاتی «رقابیه» به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهرش بعد از چندی به دست خانواده رسید و در گلستان شهدای «جوادآباد» کرج به خاک سپرده شد.

شهید «ناصر انوری» در  سال ۱۳۴۱ در یک خانواده مذهبی متدین در تهران دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران طفولیت جهت کسب علم و دانش پای در مدرسه نهاد‌. او تا مراحل راهنمایی در تهران بود اما به علت گرفتاری‌های خانوادگی به شهرستان کرج نقل‌ مکان کردند.

شهید ناصر انوری پس از تشکیل بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عضویت این مدرسه عشق و عرفان درآمد و در بسیج مرکزی فعالیت می‌کرد. وی پس از چندی عازم کربلای جنوب شده و به نبرد با مزدوران بعثی پرداخت تا اینکه توفیق نصیبش شد تا در کنار سپاهیان توحید برای آزادی خونین‌ شهر بر قلب خصم زبون یورش بردند. شهید ناصر انوری پس از چندین روز نبرد شجاعانه با مزدوران صدام در سپیده صبح صادق پیروزی و فتح خرمشهر به میهمانی خدا دعوت شد. روح بلند او در اردیبهشت ۱۳۶۱ به سمت عرش الهی پرواز نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار