امام جمعه بابلسر خبر داد؛

نامگذاری پل عابر پیاده فروغی- همت آباد بابلسر به نام شهید «حبیب‌الله پور»

حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» از افتتاح و مزین شدن پل عابر پیاده فروغی- همت آباد به نام سردار شهید مدافع حرم «سید جلال حبیب‌الله پور» خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ - 15March 2019

نامگذاری پل عابر پیاده فروغی- همت آباد بابلسر به نام شهید «سید جلال حبیب الله پور»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک حلول ماه رجب و گرامی‌داشت ولادت امام علی (ع) و حضرت جوادالائمه (ع) به بیان مناقب و فضائل زندگانی این دو امام بزرگوار پرداخت و بر قناعت، همراهی همه مردم در دوری از اسراف و همچنین رعایت انصاف توسط بازاریان و کسبه تأکید کرد و اظهار داشت: رعایت انصاف موجب افزایش برکت و رزق و روزی خواهد شد.

وی افزود: در این ایام با توجه به مشکلات معیشتی که مردم با آن‌ها دست پنجه نرم می‌کنند از خریدهای غیر‌ضروری خودداری کرده و بهتر است این ایام را با سادگی و صمیمیت بیشتر در کنار هم سپری، و به یکدیگر کمک کنیم.

حجت الاسلام قلی‌پور تصریح کرد: با تغییر مشی خودمان در مهمانی رفتن و پذیرایی از مهمان باید به گونه‌ای عمل کرد که همه بتوانند از این فرصت عید و صله رحم، و دید و بازدید عیدانه استفاده کنند تا این عید که برای شادی است به غم برخی از خانواده‌ها تبدیل نشود.

امام جمعه شهرستان بابلسر بر لزوم توجه و اهمیت رسیدگی به فقرا و نیازمندان تاکید کرد و گفت: باید با حفظ کرامت به فکر خانواده‌های محروم و نیازمند هم باشیم.

وی ادامه داد: همچنین باید از آتش به اختیار جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی بابلسر که در این ایام با تهیه اقلام اساسی و مایحتاج شب عید و توزیع شبانه آنها در بین خانواده‌های محروم و نیازمند لبخند را بر لبان آنها جاری ساختند و باعث شادی‌شان شدند تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام قلی پور متذکر شد: در آستانه عید کمک و یاری به نیازمندان و فقرا را نباید فراموش کنیم و می‌توانیم به جای خرید اقلام غیر ضروری از افراد فقیر و کم بضاعت دست‌گیری کنیم.

وی از افتتاح و مزین شدن پل عابر پیاده فروغی- همت آباد به نام سردار شهید مدافع حرم «سید جلال حبیب الله پور» خبر داد و با ابراز خرسندی و رضایت از خدمات جهادی و تلاش صادقانه شهردار بابلسر در مدت کوتاه مسئولیتشان و شتاب روند توسعه شهری که موجب رشد و شکوفایی و آبادانی هرچه بیشتر شهر را فراهم آورد، از وی تشکر و قدردانی کرد.

این مسئول با بیان اینکه مردم این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند افزود: مرکز پایش تصویری نیز که یکی از دغدغه‌های مهم شهرستان بابلسر بوده است به همت بلند شهردار در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم با اجرایی شدن این طرح مولفه‌های امنیت ارتقاء یافته و بهبود امنیت اجتماعی را شاهد باشیم.  

امام جمعه شهرستان بابلسر متذکر کرد: این شهرستان در سایه مدیریت جهادی و خلاقانه شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری، و دیگر مسئولان ستاد تسهیلات سفر، نوروز امسال میزبان شایسته ای برای مردم بزرگ ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار