فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران:

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است

«احمد برسلانی» گفت: نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون است و از راه‌های شکرگزاری این نعمت، بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.
کد خبر: ۳۳۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ - 15March 2019

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد برسلانی» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران به مناسبت بازگشت شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده‌است: سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود خدا نثار ایثار و جانفشانی شان باد. آنانکه با ایمان و اعتقادی راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

شناسایی پیکر مطهر جاویدالاثر شهید سید جواد اسدی که در اردیبهشت ۹۵ به شهادت رسید، به آغوش میهن بازگشته‌ است، دل‌های مردم مومن و متعهد استان را بار دیگر کربلایی کرد.

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تاکنون است و از راه‌های شکرگزاری این نعمت، بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.

بازگشت پیکر مطهر شهید سیدجواد اسدی را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم انقلابی استان مازندران دعوت می‌کنم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع شهید جلوه‌ای دیگر از برکات، ولایت پذیری، ایمان و اعتقاد به شهادت را به نمایش گذارند.

از خداوند رحمان برای این شهید عزیز علو درجات و حضور در بالاترین مرتبه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها