گام دوم/ چمران در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

گام دوم انقلاب تاریخ مصرف ندارد/ ضرورت افزایش بینش سیاسی جوانان برای هدایت گام دوم انقلاب

نائب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: جوانان باید به انقلاب استمرار ببخشند و در این مسیر باید بینش سیاسی جوانان افزایش یابد تا بتوانند از آن دفاع کنند.
کد خبر: ۳۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 16March 2019

«مهدی چمران‌» نائب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو  با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در مورد بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: منشور گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری به صورت دقیق نوشته شده بر اساس مبانی انقلاب اسلامی و برخاسته از یک مکتب الهی است که تاریخ مصرف ندارد.

وی افزود: دفاع از ملت مظلوم مسلمان یکی از اصلی‎ترین بخش‎های بیانیه گام دوم انقلاب است که مردم ایران همیشه مدافع مظلومین بوده‎اند.

چمران بیان داشت: موفقیت‎هایی که امروز کشور به دست آورده در شرایطی بوده که همه چیز علیه ما بوده و بدون تجربه قبلی گام‎های بلندی برداشته‎ایم و باید امروز در گام دوم انقلاب، گام‎های بلندتری نسبت به قبل برداریم.

نائب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب به ثبات و امنیت در منطقه اشاره شده که باید به آن توجه ویژه‎ای شود و امروز مشارکت مردمی در تمامی عرصه‎ها از جمله انقلاب‎ها مهم بوده که شاهدیم از آغاز انقلاب تاکنون  این مشارکت گسترده وجود داشته و در گام دوم انقلاب ادامه خواهد داشت؛ بینش سیاسی مردم اهمیت زیادی دارد و باید به آن بسیار دقیق توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه موتور پیشران ما ‌در دنیا پیشرفت علم و فناوری است تصریح کرد: رشد اخلاق و فضیلت،‌ مبارزه با فساد، ایجاد عدالت و عزت ملی مهم‎ترین مولفه‎هایی است که در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار بر آن تاکید شده است.

نائب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: آنچه که در چهل سال تجربه کردیم گذشت و کاری که اکنون باید انجام شود بر عهده جوانان است و مقام معظم رهبری بارها بر حضور جوانان در پیشرفت انقلاب تاکید داشتند. امروز جوانان کار سختی دارند، چراکه دوران مقاومت دفاع مقدس را ندیدند و باید به انقلاب استمرار ببخشند و به دنبال ارزش‎های انقلاب باشند و در این مسیر باید بینش سیاسی جوانان افزایش یابد تا بتوانند از انقلاب دفاع کنند.

چمران با اشاره به بالا بردن رشد معنویات در میان جوانان در گام دوم انقلاب گفت: نقش جوانان در گام دوم انقلاب بسیار مهم است و رشد معنویات در میان آنها می‎تواند با فساد مقابله کرده و عزت ملی را افزایش دهد بر این اساس باید شکاف میان نسل اول انقلاب و جوانان امروز کاهش یابد چراکه جوانان ادامه دهنده راه انقلاب هستند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار