ما پیروزیم-۲۴۳/

تفکر شهدا امروز در منطقه حرف اول را می‌زند

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه تفکر شهدا امروز در منطقه حرف اول را می‌زند، گفت: دشمن آمد تا کمتر از سه ماه یمن و سوریه را در اختیار خود بگیرد؛ اما چه شد؟
کد خبر: ۳۳۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ - 16March 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید نبی موسوی» امام جمعه خرمشهر، امروز (شنبه) در مراسم ورود پیکرهای مطهر ۱۱۵ شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس به کشور که در اسکله خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه شهدای عزیز ما انسان‌های بسیار بلند همت هستند، اظهار داشت: این بلند همتی، توفیقی نیست که خداوند متعال به همه کس عنایت کند؛ لذا این شهدای والامقام همه قله‌ها را دیدند، ولی امثال ما دامنه‌ها را دیدیم.

وی افزود: ما به برکت خون همین شهدا در برابر دشمنی که تحریک‌شده استکبار و تا بن دندان مسلح بود، ایستادیم و امروز نیز شهدا باعث شدند تا خاکریز ما فراتر از مرزهای کشور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: این شهیدان والامقام ۳۸ سال قبل پرپر شدند تا ما امروز به‌عنوان یکی از ابرقدرت‌های عالم مطرح شویم و تفکر این شهدا امروز در منطقه حرف اول را بزند؛ دشمن آمد تا کمتر از سه ماه یمن و سوریه را در اختیار خود بگیرد؛ اما چه شد؟ کویت یک کشور از لحاظ اقتصادی ثروتمند است؛ اما وقتی همین «صدام» به این کشور حمله کرد، نیم ساعت هم استقامت نکرد؛ اما چه شد که ما این همه در برابر صدام استقامت کردیم؟

وی خاطرنشان کرد: این همان تفکر نابی است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند؛ لذا اگر این تفکر به هرجا که صادر شود، چنین تأثیری را می‌تواند داشته باشد که این برگرفته از فرهنگ غنی عاشوراست.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار