حمله نژادپرستان انگلیسی به مسلمانان در مقابل مسجدی در لندن

یک روز بعد از حمله مرگبار به مسلمانان در نیوزیلند، سه جوان انگلیسی با چکش و باتون به چند نفر مسلمان در مقابل مسجدی در لندن حمله کردند.
کد خبر: ۳۳۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ - 16March 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه «ایندیپندنت» روز شنبه نوشت، ساعاتی پس از حادثه حمله افراد مسلح به 2 مسجد در «نیوزیلند»، سه مرد با چکش و باتون مسلمانان را در مقابل مسجدی واقع در شرق لندن مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

این سه نفر، افرادی که برای اقامه نماز جمعه به مسجد رفته بودندرا تروریست خطاب کردند. آن‌ها پس از کتک زدن یکی از نمازگزاران، با سوار شدن و پریدن روی خودرویشان، از محل گریختند.

به گفته پلیس، فرد مسلمانی که مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت ۲۷ ساله است و از ناحیه سر آسیب دیده است. تا این لحظه هیچ کدام از ضاربین دستگیر نشده است، اما پلیس متروپولیتن اعلام کرده در حال جستجوی این مهاجمین است که به گفته شاهدان عینی هر سه سفیدپوست هستند.

«ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس قرار است با رئیس پلیس ضد تروریسم و مقامات امنیتی این کشور در خصوص تأمین امنیت مساجد این کشور گفت‌وگو کند.

درپی حمله تروریست‌های مسلح به نمازگزاران جمعه در 2 مسجد در «کرایست‌چرچ» و «لین‌وود» نیوزیلند، 50 نفر جان باخته و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها