ما پیروزیم- ۳۲۳/

راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل جوان با وقایع دفاع مقدس است

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل جوان با وقایع دوران دفاع مقدس و پل ارتباطی بین نسل امروز و نسل دیروز است.
کد خبر: ۳۳۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ - 18March 2019

راهیان نور حرکتی است که همانند معلم برای نسلی که دفاع مقدس را ندیده عمل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسالت ما در بخش مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، شناسایی شهدای روحانی، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان برای جمع آوری، ثبت و ضبط، تدوین و چاپ آثار، زندگینامه و خاطراتشان است.

وی افزود: باید با درس گرفتن و عبرت آموزی از سرنوشت گذشتگان بتوانیم از آن به عنوان چراغ راه برای ترسیم آینده‌ای روشن بهره بگیریم.

این مسئول ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل جوان با وقایع دوران دفاع مقدس و پل ارتباطی بین نسل امروز و نسل دیروز است.

وی همچنین اضافه کرد: راهیان نور حرکتی است که همانند معلم برای نسل جوان و نسلی که آن دوران را ندیده عمل می‌کند و وظیفه داریم واقعیات آن دوران را در ابعاد مثبت و منفی بازگو کنیم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه هدف ما از حضور یادآوری فرهنگ ایثار، شهادت، زندگی و خاطرات شهدا بوده تا امروز با روحیه ای جهادی با مشکلات جامعه روبه رو شویم، تصریح کرد: یکی از راه‌های بسیار مهم برای رهایی از این بن بست با توجه به شرایط حال کشور تلاش حداکثری و جهادی است که شهدای ما این راه را طی و به آن حقیقت واقعی دست یافتند.

وی ادامه داد: با حضور در راهیان نور تجدید بیعتی با رهبر انقلاب و شهدا و آرمان‌های آنان داشته و اخلاق و رفتارشان را سرمشق قرار دهیم.

حجت الاسلام رضایی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل چند کشور ایستادگی کرده و پیروز شدیم پس با الگو پذیری از روحیه جهادی شهدا و ایثارگران بیاموزیم تا به عنوان مسئولین این کشور با بهره گرفتن از توانمندی های داخل کشور با ارائه راه و رسم شهدا در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار