وصیتنامه شهید «علی اسماعیلی»؛

مگر می‌شود اسلام در خطر باشد و ما سکوت کنیم

در وصیتنامه شهید«علی اسماعیلی» آمده است: مگر می‌شود که اسلام در خطر باشد و ما که اسم مسلمان روی خود گذاشته‌ایم، کنار بشینیم و سکوت کنیم.
کد خبر: ۳۳۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ - 17March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «علی اسماعیلی» پنجم بهمن 1344، در روستای آبدر از توابع شهرستان شهربابک به دنيا آمد. علی دانش آموز چهارم متوسطه در رشته اقتصاد بود که به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و سرانجام در بيست و چهارم اسفند 1362، در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد و جاوید الاثر می‌باشد.

در ادامه وصیتنامه شهید «علی اسماعیلی» را مرور می‌کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب علی اسماعیلی فرزند حسین اکنون که خدا این توفیق را برایم داد که برای دومین بار به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بلکه بهتر از این بگویم به دانشگاه انسان سازی اعزام شدم، خدا را شکر می گویم و بر این آرمان و عقیده‌ام افتخار می کنم و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که در مرحله اول گناهان مرا بریزد و مرا ببخشد و بیامرزد.

در مرحله دوم شهادت که همچون گل محمدی است و وارثان پاک شهدا از آن می‌بویند، نصیبم گرداند و مرا در جوار دیگر شهدای اسلام قرار دهد.

بنده این راه را با خلوص نیت و قلبی پاک از آلودگی‌ها انتخاب نمودم و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان لبیک گفتم و هیچگونه زور و اجباری در کار نبوده است و انشاالله این بار می‌روم تا با یاری دیگر برادران به حول و قوه الهی این آخرین حربه استکبار جهانی را که از آستین مزدوری همچون صدام بیرون آمده است از میان برداریم.

آخه تا کی باید انتظار بکشیم! تا کی باید برادران و خواهران ما در شهرهای مرزی زیر موشک‌های مزدوران شرق و غرب قرار داشته باشند، تا کی باید پدران و مادران شهدا داغدار باشند و منتظر گرفتن انتقام عزیزانشان باشند.

آری برادرانم! همه ما در قبال این وظیفه مسئولیم و انشاالله که این بار به یاری خداوند منان می‌رویم تا بزودی زود پیام آوران کربلا باشیم و این آخرین حیله استعمار را از میان برداریم.

امروز ما در در زمانی واقع شده‌ایم که در آن انسانهایی بوجود آمده اند که ایمان در ریشه و اصل حیاتشان رسوخ کرده و گره اولشان گشوده شده است و خودشان را در جبهه‌ها عرضه می‌کنند.

جنگ از این بابت نعمت است که فرصتی است برای هر کس که در سیر و سلوک است معایب خودش را می‌فهمد. چون در روایات داریم که وقتی خداوند به بنده خودش منت می‌گذارد و از مقامات خودش به او می‌دهد و او را به جایی می رساند که عیوب نفس او را به او معرفی می کند و جبهه بهترین جایی است که عیوب نفس انسان را به انسان می‌فهماند و برانسان روشن می کند که تا چه اندازه در خسران است.

امیدوارم خداوند متعال عشق به شهادت را نصیب همه ما بکند. خداوند امام امت را که مربی و رهگشای این جامعه و مقدمه ظهور امام زمان(عج) و وکیل آن حضرت است و برای ظهور حضرت مقدمه چینی می کند، تا ظهور ایشان مستدام بدارد و طول عمر به ایشان عطا فرماید. پدر و مادر گرامیم از شما می خواهم و تمنا می کنم که در شهادت فرزندت قصیر و ناقابل خود صبر را پیشه سازید.

در شهادت من گریه و زاری نکنید و همواره دعا گوی امام امت این قلب تپنده خود صبر را پیشه سازید و در شهادت من گریه و زاری نکنید و همواره دعاگوی امام امت این قلب تپنده میلیونها مسلمان باشید و ذره‌ای اندوه و غصه به خود راه ندهید و مرا ببخشید که بعضی وقتها از فرمانتان سرپیچی می کردم .

شما برادرانم به شما سفارش می کنم که لحظه‌ای از یاد خدا غافل نشوید و از سربازان امام زمان(عج) باشید و تلاش در راه خدا را الگوی خود قرار دهید و همچون امام حسین(ع) باشید که مرگ با عزت را بر زندگی ننگین ترجیح داد و تو برادر بزرگم من هنوز آن پندهای حکمت آمیز و آن راهنمایی‌های خوبت از چشم و گوشم بیرون نرفته بود که دست تقدیر زمان میان ما جدایی انداخت. آخر مگر می شود که اسلام در خطر باشد و ما که اسم مسلمان روی خود گذاشته ایم کنار بشینیم و سکوت کنیم.

شما ای خواهرانم! همچون زینب باشید و حجاب اسلامی را رعایت کنید و اگر می‌خواهید که در آخرت روسفید باشید، باید در زمره زینب‌ها باشید و شما امت مسلمان و همیشه در صحنه شهرم مبادا از فرمان امام و روحانیت مبارز سرپیچی کنید زیرا که تنها راه نجات مستضعفین از چنگال مستکبرین اطاعت از فرمان امام امت و روحانیت همیشه در صحنه است.

شما دانش آموزان و همکلاسی‌های عزیزم و دوستان گرامیم امیدوارم که در کارهایتان موفق باشید.

اگر زمان، زمان تحصیل علم است باید علم بیاموزیم و اگر زمان، زمان جنگ است باید به جنگ برویم و الان ما در زمانی واقع شده‌ایم که با آنکه اهمیت علم و دانش بی اندازه زیاد است و آنقدر رسول خدا(ص) و ائمه(ع) ما روی آن تاکید کرده‌اند ولی امروز رهبر ما این زاهد شب زنده دار چنین امر فرموده که جوانها به جبهه بروند و کار جنگ را یک سره کنند و این وظیفه ما است که به سوی جبهه‌ها هجوم آوریم و دین خود را به اسلام و مسلمین ادا نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها