ما پیروزیم- ۳۰۶/ سردار جان‌نثاری در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور:

فرهنگ دفاع مقدس کشور را از آسیب‌ها مصون نگاه می‌دارد/ سیره و وصیت شهدا را فراموش نکنیم

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: دشمن راهبردهای مختلفی را در پیش گرفته است و تنها فرهنگ دفاع مقدس است که ما را از آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.
کد خبر: ۳۳۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 17March 2019

فرهنگ دفاع مقدس کشور را از آسیب‌ها مصون نگاه می‌دارد/ سیره و وصیت شهدا را فراموش نکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار جان‌نثاری جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور اظهار داشت: از افتخارات نیروی انتظامی این است که علیرغم شاخه های مختلف از جمله ژاندارمری، کمیته، راهنمایی و ... همیشه در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

وی گفت: وحدت نیروهای مختلف در کشور بود که نگذاشت یک وجب از این خاک مقدس به دست دشمن بیفتد.

سردار جان‌نثاری بیان کرد: یادمان نرفته که صدام بعثی در مصاحبه ی رسانه‌ای‌اش گفته بود که در عرض 3 روز خاک خوزستان را تصرف خواهد کرد و در اهواز ادامه مصاحبه اش را انجام می دهد ولی الان دنیا دیده و می داند که صدامی در کار نیست و ما با قدرت به پیش می رویم.

وی افزود: دشمن راهبردهای مختلفی را در پیش گرفته است و تنها فرهنگ دفاع مقدس است که ما را از آسیب ها مصون نگاه می دارد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به ذکر خاطره ای از دوران دفاع مقدس در عملیات کربلای 4 و 5 پرداخت و اظهار کرد: در آن دوران با ماشین کمیته به همین مناطق آمدم، خیلی از رزمندگان پرسیدند که ماشین کمیته در اینجا چه می کند و من جواب دادم که دنبال یک متهم هستیم به نام صدام حسین معروف به صدام یزید.

سردار جان‌نثاری در پایان گفت: پیام این سرزمین پر از نور این است که راه، سیره و وصیت شهدا را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار