ما پیروزیم- ۳۰۵/ سردار کارگر در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور:

حوادث در راهیان نور انگشت‌شمار است/ وضعیت ایمنی مطلوب‌تر از گذشته است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از نظر ایمنی وضعیت ما در راهیان نور نسبت به قبل مطلوب‌تر شده و حوادث در راهیان نور انگشت‌شمار بوده است.
کد خبر: ۳۳۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 17March 2019

حوادث در راهیان نور انگشت‌شمار است/ وضعیت ایمنی مطلوب‌تر از گذشته استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امشب در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: از فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی بخصوص سردار اشتری فرمانده این نیرو که در اجرای سنت حسنه راهیان نور نقش مهمی ایفا کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: سردار اشتری از زمان انتصاب خود به عنوان فرمانده ناجا هر ساله توفیق حضور در راهیان نور را داشته و رسیدگی به امورات راهیان نور و حل مشکلات را در برنامه کاری خود قرار داده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با قدردانی از عملکرد قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: از نظر ایمنی وضعیت ما نسبت به قبل مطلوب‌تر شده و حوادث در راهیان نور انگشت‌شمار بوده است.

سردار کارگر با اشاره به حضور بیش از شش میلیون زائر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس طی سال گذشته، میزان تلفات، حوادث و مجروحیت‌ها در راهیان نور را نسبت به سایر اتفاقاتی که در کشور اتفاق می‌افتد، بسیار ناچیز دانست.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: در اردوهای راهیان نور و نمونه آماری بانک ایران را داشتیم و مناطق عملیاتی دفاع مقدس از نظر بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

وی با قدردانی از عملکرد قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: سردار فتحی‌زاده فرمانده این قرارگاه حضور منظم و فعالی در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور دارد.

سردار کارگر همچنین از عملکرد نیروی انتظامی در تأمین امنیت کامل کاروان‌های راهیان نور قدردانی کرد.

وی «ما پیروزیم» را شعار امسال راهیان نور عنوان و خاطرنشان کرد: ما ۴۰ سال پیروز بودیم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، گذشته درخشانی داشتیم و ان‌شاءالله آینده بسیار موفقی هم خواهیم داشت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: ایران امروز در منطقه و جهان کشوری مقتدر است و این به برکت خون شهداست.

سردار کارگر با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: زمانی حتی سیم خاردار هم در اختیار نداشتیم، اما امروز تمامی قدرت‌های جهان قصد دارند جلوی پیشرفت‌های ما را بگیرند.

وی در پایان با اشاره به حضور خانواده شهید جانباز «سید نورخدا موسوی» در این مراسم، یاد این شهید مدافع وطن را گرامی داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار