حسن روحانی: تأمین آب آشامیدنی از طریق آب‌‌شیرین‌کن در اولویت استان‌های ساحلی است

رئیس‌جمهور گفت: در راستای تأمین آب آشامیدنی ۸۲ طرح آب‌شیرین‌کن در کشور در حال اجرا است که تأمین آب آشامیدنی از طریق آب‌شیرین‌کن در اولویت استان‌های ساحلی از جمله بوشهر است.
کد خبر: ۳۳۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ - 17March 2019

رئیس‌جمهور: تأمین آب آشامیدنی از طریق آب‌شیرین‌کن در اولویت استان‌های ساحلی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در جلسه شورای اداری استان بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی با بیان اینکه وزارت بهداشت و فعالان حوزه سلامت فعالیت مهمی انجام داده است، اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید توسعه بخش سلامت و اجرای طرح تحول سلامت بوده است.

رئیس جمهور با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: به‌منظور تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از دور سفر نخست به استان بوشهر 30 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

وی تأمین آب استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اجرای طرح طریق آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی گفت: در راستای تأمین آب آشامیدنی 82 طرح آب‌شیرین‌کن در کشور در حال اجرا است که تأمین آب آشامیدنی از طریق آب‌شیرین‌کن در اولویت استان‌های ساحلی از جمله بوشهر است.

روحانی خاطرنشان کرد: هزینه بسیار زیادی برای تأمین آب از طریق شیرین‌سازی می‌شود و دولت برای آن یارانه پرداخت می‌کند.

در این نشست فاز نخست مرمت قلعه ملک منصورخان در شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید که رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: برای اجرای این طرح 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وزیر ورزش و جوانان هم در مراسم افتتاح پنج طرح ورزشی به‌صورت ویدئوکنفرانس گفت: این طرح‌ها به‌ارزش 101 میلیارد ریال افتتاح شده است.

مسعود سلطانی‌فر افزود: سالن ورزشی چندمنظوره امید نخل تقی، سالن ورزشی نشاط بیدخون، سالن وررشی بانوان چریف عسلویه، زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال خورموج و دیر طرح‌هایی هستند که در این سفر به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها