تحقق عزم ملت ایران در پاسخ محکم به عاملان حادثه تروریستی کشتار مسلمانان نیوزیلند

مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان در محکومیت حادثه تروریستی کشتار مسلمانان نیوزیلند بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۳۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 18March 2019

محکومیت حادثه تروریستی کشتار مسلمانان در نیوزیلندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‎ فقیه در لرستان در محکومیت حادثه تروریستی نیوزلند بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

این حادثه تروریستی که به دو مسجد «نور» و «لینوود» در شهر «کرایست چرچ» نیوزلند همزمان با اقامه نماز جمعه اتفاق افتاد و باعث شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مسلمانان و برادران عزیز ما شد غمی جانکاه بر مردم ایران افزود.

این اقدام به‌خوبی نشان داد که دشمنان هدفی جز نابودی اسلام و مسلمانان دنبال نمی‌کنند و در کشتار ضد انسانی آنان زن و کودک، پیر و جوان همه از آن‌ رو که مسلمان‌اند آماج کینه و جنایت آنان قرار می‌گیرند.

بی‌شک ارتکاب این‌گونه جنایات خللی در عزم و اراده راسخ و صادق مسلمانان جهان در پایبندی به آرمان‌های بلند اسلام و تداوم مسیر شرافتمندانه و عزتمندانه و افتخارآمیز آنان نخواهد داشت.

به فضل الهی با همت و غیرت و وحدت مسلمانان جهان و به مدد تجارب ناشی از برخورد قاطع و کوبنده با مزدوران اجیر شده مدعیان ریاکار حقوق بشر و با تعقیب شواهد و قرائن در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آن‌ها گرفته خواهد شد، زیرا خداوند متعال وعده یاری مؤمنان و دفاع از آنان را داده است.

مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تسلیت به مسلمانان بی‌گناه نیوزلند و خانواده‌های بی‌پناه آن‌ها، بر تحقق عزم ملت ایران در پاسخ محکم و کوبنده به عاملان نژادپرست و طراحان ذلیل این جنایت تروریستی را با درایت و قدرت پای می‌فشارد و از دولت نیوزلند و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد که با اقدام صریح و قاطع با عاملین این اقدام نژادپرستانه که در این جنایت نقش داشته و یا حمایت کرده‌اند با اجرای عدالت و فارغ از هرگونه ملاحظه‌ای با آنان برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار