مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان آماده استقبال از بازدیدکنندگان نوروزی

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های همدان گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان آماده استقبال از بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۳۳۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ - 18March 2019

موزه دفاع مقدس همدان آماده استقبال از بازدیدکنندگان نوروزی«حسن نوروزی» مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در آستانه سال نو آماده استقبال از مردم و بازدیدکنندگان نوروزی است.

نوروزی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروز از یکم تا 16 فروردین از ساعت 9 صبح تا 20 پذیرای علاقمندان به بازدید از این مرکز است.

نوروزی ادامه داد: در نوروز امسال در محوطه موزه دفاع مقدس تصاویر شهدای شاخص استان های دیگر در قالب تابلوهای عکس جهت آشنایی بیشتر با شهدای استان ها و یاد و خاطره آنان نصب شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان ادامه داد: غرفه محصولات فرهنگی نیز در ایام نوروز با محصولات جدید و متنوع در خدمت بازدیدکنندگان از این مجموعه است.

وی خاطرنشان شد: به لطف خدا و کمک پدافند هوایی غرفه دفتر فرماندهی پدافند هوایی غرب کشور در فاز یک موزه دفاع مقدس همدان نیز افتتاح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها