ما پیروزیم- ۳۲۴/

وظیفه راویان آشنایی کاروان‌ها با یادمان‌ها و مناطق عملیاتی است

راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه گفت: وظیفه خطیر راویان آشنایی کاروان‌ها با یادمان‌ها و مناطق عملیاتی است.
کد خبر: ۳۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ - 18March 2019

شلمچه نقطه آغاز و پایان ۸ سال دفاع مقدس است/ شهید بلباسی قبل از شهادت با خدا معامله داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا الله یاری» راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شلمچه طبق بیانات مقام معظم رهبری قطعه ای از بهشت و محلی است فرشتگان الهی برخاکش تقرب می‌جویند، اظهار داشت: شلمچه نه تنها با نام شهدا شلمچه شد بلکه نقطه آغازین و پایان هشت سال دفاع مقدس در خاک شلمچه است.

وی با بیان اینکه راهیان نور حرکتی عظیم بوده که بر جوانان تاثیر گذار است، افزود: امروزه ما شاهد این هستیم که دانش آموزان و دانشجویان کشور برای بازدید ار منطقه عملیاتی حضور پیدا کرده و با این مناطق آشنا می‌شوند.

راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه بیان کرد: وظیفه خطیر راویان آشنایی کاروان‌ها با یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بوده تا به طور کلی جوانان شهدا و حماسه آنان را بشناسند و ما با تدبیر دفاع 40 ساله که از اول انقلاب شروع و تاکنون ادامه دارد در کنار بسیجیان و جوانان این کشور هستیم.

الله یاری با اشاره به اینکه استقبال بسیجیان و جوانان امسال نسبت به سال گذشته از سرزمین نور بیشتر بوده و از ساعت 7:30 صبح تا 11 شب این عزیزان با حضور چشمگیر خود از مناطق بازدید می‌کنند، افزود: مطالعه وصیت نامه و زندگینامه شهدا باعث آشنایی جوانان با راه و رسم زندگی شهدا شده و بدانند که شهدا چه کسانی بودند که گلچین شدند تا با عمل به وصیت نامه شهدا عاقبت به خیر و شهدا شاخه ای برای ما در روز قیامت باشند.

وی در ادامه با یادآوری یاد و خاطره شهید مدافع حرم بلباسی گفت: شهید بلباسی از سازمان‌های اردویی راهیان نور مازندران بوده و در جلسات متعددی در کنار ایشون حضور داشتم و آن چیزی که شهید بلباسی را همانند شهدای دفاع مقدس گلچین کرد اخلاق، رفتار و کردار شهادت گونه شهید بود.

راوی و پیشکسوت جهاد و شهادت منطقه شلمچه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم کسانی بودند که از دنیای مادی بریده و با خدا معامله کردند، خاطرنشان کرد: شهید بلباسی قبل از شهادت نیز با خدا معامله داشت، فردی با اخلاق و نگاه شهدا بود، مجاهدین راه حق شهدای زنده هستند، شهید بلباسی نه تنها در اردوهای جهادی بلکه در کارهای عام المنفعه نیز فعالیت داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار