فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

امنیت پایدار کردستان ثمره خون شهدای انصار و مهاجر است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امنیت پایدار مردمی که در استان کردستان حاکم است ثمره خون شهیدان مهاجر و انصار است.
کد خبر: ۳۳۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 18March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در اجلاسیه شهدای صدا و سیما کردستان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه فرهنگی و در اجلاسیه‌های مربوط به کنگره که از سال ۹۴ آغاز شده صورت گرفته است.

این مسئول گفت: شهدای زیادی از مهاجر و انصار در استان کردستان خونشان درهم آمیخته است و ثمره این آمیختگی امنیت پایداری است که در کردستان برقرار است.

وی افزود: دو کنگره در پیش داشتیم که یکی از این کنگره، کنگره پیش‌مرگ مسلمان کرد که شامل سه استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه بود که با مروزی استان کردستان برگزار شد و در لابه لای این کنگره‌ها اجلاسیه‌هایی با نام کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان برگزار شد و کمتر از دو ماه به احلاسیه پایانی باقی مانده است و امیدواریم که این کار فاخر فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: از مجموع ۵۰ کمیته‌ای که در ساختار کنگره پیش‌بینی شده بود کنگره صدا و سیما یکی از فعال‌ترین کنگره‌هاست که در برگزاری این امر، پای ثابت همه کمیته‌ها بوده است.

برگزاری اجلاسیه شهدا پیشانی جبهه جنگ نرم است

قاسم امان‌اللهی مدیر کل صدا و سیما کردستان در ادامه یادآور شد: فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در این زمان کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: باید باور کنیم که جنگ نرم وجود دارد و اگر 20 سال پیش به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم گوش می‌کردیم امروز خیلی از تلفاتی را که داده‌ایم نمی‌دادیم البته دیر نشده و از امروز می‌توانیم شروع کنیم.

امان‌اللهی ادامه داد: برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی پیشانی جبهه جنگ نرم است و باید بتوانیم در این مسیر محکم، بدون تردید و با اراده پیش برویم.

اساس پیشرفت هر کشوری امنیت است

سردار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس ستاد پشتیبانی مردم یمن در ادامه این اجلاسیه خاطرنشان کرد: اولین ماموریت من در سال ۵۸ در شهرستان سقز بود و می‌توان گفت یکی از روزهای خاطره انگیز من در دوران کردستان بود.

وی گفت: بعد از تشکیل هسته پیشمرگان مسلمان کرد که در ابتدا هسته تشکیل آن حدود ۲۰۰ نفر از مردم سنندج و مریوان بودند اولین ماموریت آزادسازی جاده پاوه و سپس جاده کامیاران بود که پیشگام همه این‌ها مردم بومی و محلی استان کردستان بودند.

این مسئول ادامه داد: ایران دوران پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشت، اما آنچه ما را به این امنیت رساند در درجه اول نگاه عمیق و نافذ حضرت امام خمینی به مسئله کردستان بود.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: بررسی گذشته برای عبرت آینده است تا دگر بار تکرار نشود.

به گفته وی؛ امنیت کردستان به عنوان یک امنیت پایدار مردمی و همانند یک قلعه و دژ مستحکم همواره برقرار است و نگاه به مردم امنیت آفرین را باید همواره داشت.

وی با بیان اینکه امنیت، عدالت و سپس آبادانی و رفاه اساس پیشرفت هر کشوری است افزود: به لحاظ گردشگری، ظرفیت‌های اقتصادی، موقعیت های دانشگاهی و علمی،  کردستان را در ایران سرآمد کرده است .

این مسئول در پایان گفت: ایران با مکتب اسلام به این مرحله رسیده که آغاز ایستگاه دوم انقلاب است لذا مسلما با این سرمایه‌ها که شهدا هستند و روحیه ملت بسیار روشن تر و درخشان تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار