گام دوم/ سردار «ملک‌شاهکوهی»:

گام دوم انقلاب باید از مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شروع شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: گام دوم انقلاب از مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید شروع شود، لذا از اساتید دفاع مقدس انتظار می‌رود با مطالعه قبلی و بر اساس اصول و مبنای کتاب وارد کلاس‌ها شوند.
کد خبر: ۳۳۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 19March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هم‌اندیشی اساتید دو واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان گلستان، امروز سه‌شنبه 28 اسفندماه در سالن جلسات اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

جلسه هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

در ابتدای این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: گام دوم انقلاب از مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه باید شروع شود، لذا از اساتید دفاع مقدس انتظار می رود با مطالعه قبلی و بر اساس اصول و مبنای کتاب وارد کلاس ها شوند.

سردار ملک در خصوص مقالات ارائه شده توسط دانشجویان این درس گفت: از اساتید می خواهیم که موضوع مقالات در رابطه با نقش اقشار مختلف استان گلستان در دفاع مقدس برای دانشجویان ترسیم شود تا جوانان در خصوص تاثیر‌گذاری همه اقشار استان در دفاع مقدس از جمله زنان، جهاد، سپاه، ارتش، اصناف و بسیجیان و... آگاهی پیدا کنند و همچنین مقالات ارائه شده توسط دانشجویان بدلیل بومی بودن می‌تواند در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس نیز کاربردی باشد.

در ادامه هر یک از اساتید حاضر در جلسه، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در راستای تاثیر‌گذاری بیش از پیش دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، پرداختند و مقرر شد کارگروهی متشکل از اساتید این درس تشکیل و در پایان هر ترم هر یک از اساتید ایده‌ها و فعالیت‌های خود را به اشتراک بگذارند.

جلسه هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در گرگان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها