سالانه بیش از ۳۵ هزار زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سالانه بیش از ۳۵ هزار زائر راهیان نور از استان مازندران راهی سرزمین‌های نور می‌شوند و جوانان مازندرانی همچنان آماده جانفشانی در راه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 19March 2019

سالانه بیش از ۳۵ هزار زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که به میزبانی استان مازندران و با حضور کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های زیادی برای حراست از خاک کشورمان انجام دادند، اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس، استان مازنداران قریب به ۳۳ هزار جانباز و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بحمدالله به جرات می‌توانم بگویم که چنین روحیات شهادت طلبی همچنان در مازندران زنده و پویاست.

وی ادامه داد: جوانان مازندرانی اکنون هم آماده جانفشانی در راه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند و سه سال گذشته دیدیم که جوانان مازندران با حضور موثر خود در سوریه و فدا کردن جانشان در راه حراست از حرم حضرت زینب (س) نشان دادند که خلق و خوی شهادت طلبی همچون ۳۰ سال گذشته در استان مازندران زنده است.

سردار بابایی تاکید کرد: سالانه بیش از ۳۵ هزار زائر راهیان نور از استان مازندران راهی سرزمین‌های نور می‌شوند که شامل اقشار مختلف مردم، گروه‌های دانشجویی و دانش آموزی، اساتید، نخبگان، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس و... می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها