دلنوشته فرزند شهید «جابر بیرانوند» به مناسبت روز پدر

فاطمه بیرانوند فرزند شهید «جابر بیرانوند» به مناسبت روز پدر دلنوشته‌ای نوشت.
کد خبر: ۳۳۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 20March 2019

دلنوشته فرزند شهید «جابر بیرانوند» به مناسبت روز پدربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «فاطمه بیرانوند» فرزند شهید «جابر بیرانوند» از شهدای راه امنیت به مناسبت روز پدر دلنوشته‌ای بدین شرح نوشت:

بسم رب الشهداء

سلام پدرᴉ سلام قهرمانᴉ باز هم بوی بهار می آید، بهاری که سرآغازش را روز پدر نامیده اند، بهاری که برای همه نوید بخش است؛ اما امسال برای ما یاد آور جای خالی توست.

چقدر سخت است مرور خاطره ها، خاطراتی که تو را دارد؛ اما امسال تو سهمی در میان خاطراتمان نداری.

بابا از دلمان خبر داری که امسال چگونه با روز پدر سر می کنیم؟ᴉ فصل های عمرمان را هرسال با تو و در کنار تو جشن می گرفتیم. وقتی که تاریخ تقویم خودش را به روز پدر می رساند؛ اما امسال، امسال روز پدر با همه سال ها فرق دارد.

امسال فاطمه ات به جای آغوش پدر سنگ مزار پدر را در آغوش دارد. «احمد رضا» و «بردیا» بغضی در سینه دارند که سکوتشان تمام ماجرا را برایمان بازگو می کند.

باباᴉ نیستی و حالا جایت در میانمان خیلی خالیست. هیچ گاه حتی فکرش را هم نمی کردم روز پدر امسالمان را چشم در چشم قاب عکست باشیم و سایه لطف و مهربانیت از سرمان کم شده باشد.

باباᴉ خیلی سخت است روز پدر بدون تو اما بدان هم من هم «بردیا» و «احمد رضا» هر سه به تو و شهادتت می بالیم و خوشحالیم که پدر قهرمانی چون تو داریم.

پدر قهرمانم روزت مبارک.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار