فرزند سید نورخدا موسوی به مناسبت روز پدر نوشت:

بابا یادت در دل یک ملت برای همیشه زنده مانده است

سیده زهرا موسوی در دلنوشته‌ای به مناسبت روز پدر نوشته است: به راستی بابا تو همیشه نور خانه بودی و هستی نامت را که می‌برم دلم را روشن می‌کنی و اما هنوز هم نامت در گوشه گوشه خانه پیچیده و یادت در دل یک ملت برای همیشه زنده مانده است.
کد خبر: ۳۳۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ - 20March 2019

بابا یادت در دل یک ملت برای  همیشه زنده مانده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، زهرا موسوی فرزند شهید سید نورخدا موسوی در اولین سال عروج پدر به مناسبت روز پدر چنین نوشت:

بسم رب شهداء

بی مقدمه بگویم سلام پدرم، سلام مرد خانه ام، سلام عزیز دل زهرای بابا، چقدر سخت است امروز نوشتن، اخر امروز روز پدر است، روز کوه خانه، روز مردی که دختر تا آخر عمرش تکیه می کند به بودنش و اما دختران بابایی‌اند.

خدا نکند خانه ای بی پدر شود، پدر که می رود انگار پرده ای به روی تمام خوشی های دل دخترش کشیده می شود و تمام لحظه های دخترک بابا پر می شود از دلتنگی هایی برای بابا چقدر سخت است نوشتن، نوشتن برای عزیزی که ده سال کنار تختش ایستاده باشی و بوسه بر دستان و  فرق شکافته اش زده باشی اما حالا تنها سهم تو بوسه بر مزارش باشد.

چقدر سخت است مرور خاطراتت در کنار تخت خالی از جسم پاک پدر چقدر سخت است خیره شدن به عکسی که روزی خیره شدن به نگاهش شاید ساعت ها برایم وقت را پر می کرد از بودنش.

بابای من، نور خدای من، نه ، بگذار بگویم تو همیشه نور خانه مان را روشن نگه داشتی. وقتی تو بودی هر لحظه مان پر بود از حضور مهمانانت. مهمانانی که انگار با حضور شان سنگ صبور زهرای بابا شده بودند.

به راستی بابا تو همیشه نور خانه بودی و هستی نامت را که می برم دلم را روشن می کنی و اما هنوز هم نامت در گوشه گوشه خانه پیچیده و یادت در دل یک ملت برای  همیشه زنده مانده.

محمد را می بینم، او هم دلش بهانه ات را می گیرد اما انگار این روزها بیشتر دارد مرد خانه بودن را تمرین می کند. او هم مثل تو دلش می خواهد مردی باشد که دنیا به بودنش افتخار کند.

بابای من امسال هم مثل تمام سالهای گذشته روز پدر آمد با این تفاوت که هدیه  سالهای قبلم برای تو دستانی بود رو به آسمان پر از دعا برای سلامتی ات اما بابا حالا تنها دل خوش کرده ام به آمدن سوی مزارت.

بابا این روزها تو باید برایمان دعا کنی، دعا کن تا مثل تو عاقبتمان بخیر شود دعا کن برای رهبرم دعایمان کن تا هیچگاه شرمنده از تو و دوستان شهیدت نباشیم.

پدر عزیزم روزت مبارک

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار