مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد؛

میزبانی از مسافران نوروزی مازندران در خیمه‌های معرفت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: خیمه‌های معرفت در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران برپا می‌شود و در این طرح تمامی شرایط را برای میزبانی از مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان مازندران فراهم کردیم.
کد خبر: ۳۳۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 21March 2019

میزبانی از مسافران نوروزی مازندران در خیمه‌های معرفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین لحظه تحویل سال‌ نو در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری اظهار داشت: سال جدید با سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) آغاز شده و این عید یکی از بهترین اعیاد است.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) زیباترین ولادت را در زیباترین مکان کره زمین داشته است، افزود: امیدواریم سال جاری بهترین سال برای ملت ایران اسلامی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در سال جاری همه مردم و مسؤولان باید کنار یکدیگر باشند تا مشکلات اقتصادی را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل جانبازان و خون شهدا مسؤول هستیم و این انقلاب را باید به صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) تحویل دهیم.

حیدری جناسمی در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در سال 97 گفت: در سال گذشته دشمن تلاش کرد تا با تحریم فشار اقتصادی بر مردم وارد کند؛ اما ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل کشور مشکل اقتصادی و معیشتی است و بخشی از این مشکلات مدیریت‌های نارسا در زمینه مسائل اقتصادی مربوط می‌شود که در سال 98 امیدواریم با همت دولت و مردم شاهد رونق اقتصادی و افزایش تولید در کشور باشیم.

حیدری جناسمی با بیان اینکه مازندران همه ساله مقصد میلیون‌ها گردشگر نوروزی است و از این رو رونق گردشگری مذهبی بهترین ظرفیت به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در راستای میزبانی از مسافران نوروزی و ترویج گردشگری مذهبی در ۳۰۰ بقعه متبرکه و ۵۰ مسجد بین‌راهی مازندران اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: خیمه‌های معرفت در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران برپا می‌شود و در این طرح تمامی شرایط را برای میزبانی از مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان مازندران فراهم کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار