سردار شکارچی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نحوه مواجهه ایران با نظامیان آمریکایی مانند برخورد با تروریست‌ها خواهد بود

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره واکنش ایران به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه گفت: نیرو‌های مسلح کشور همان برخوردی را که با تروریست‌ها دارند با نیرو‌های آمریکایی حاضر در منطقه نیز خواهند داشت.
کد خبر: ۳۴۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 11April 2019

نیرو‌های مسلح همان برخوردی که با تروریست‌ها دارد با نیرو‌های آمریکایی در منطقه خواهد داشتسردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: این تصمیم ترامپ باعث شد که متقابلاً نیرو‌های آمریکایی حاضر در منطقه نیز از سوی ایران به عنوان تروریست معرفی شوند.

وی تأکید کرد: تمام نیروهای ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از نظر ما تروریست هستند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره نحوه برخورد با نیرو‌های آمریکایی در منطقه گفت: نیرو‌های مسلح ایران همان برخوردی را که با تروریست‌ها دارند با نیرو‌های آمریکایی در منطقه نیز خواهند داشت.

سردار شکارچی با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: نیرو‌های مسلح همچون ۴۰ سال گذشته و با تمام توان برای تحقق گام دوم انقلاب در میدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب به جوانان نگاه ویژه‌ای شده است، گفت: جوانان امروز با روحیه جهادی، انقلابی و شهادت‌طلبانه برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار