سالک در تجمع طلاب بسیجی مطرح کرد؛

هراس نظامیان آمریکایی از عملیات موشکی سپاه

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام متقابل ایران مبنی بر تروریست خواندن نیروهای «سنتکام» گفت: هراس از عملیات موشکی سپاه، خواب را از چشم سربازان آمریکایی حاضر در منطقه ربوده است.
کد خبر: ۳۴۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 14April 2019

هراس نظامیان آمریکایی از عملیات موشکی سپاهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «احمد سالک» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز در مدرسه علمیه مروی در تجمع طلاب بسیجی که با عنوان روحانیت صدای مردم و به منظور محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه برپا شد، اظهار داشت: قرارگرفتن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی توسط دولت آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که مرکز فرماندهی ارتش آمریکا و‌ پایگاه‌های آن‌ها در منطقه که حدود ۱۷۵ پایگاه می‌شود، در تیررس موشک‌های سپاه قرار دارد.

وی افزود: از زمانی که این اقدام از سوی آمریکا صورت گرفته است، باعث شده که سربازان آمریکایی حاضر در منطقه از ترس لحظه‌ای خواب به چشم‌شان نیاید.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه و‌ ملت ایران آماده هستند تا با دستور فرمانده معظم کل قوا پایگاه‌های آمریکا در منطقه را با خاک یکسان کنند.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای مقابله با این اقدام آمریکا دو فوریت تروریستی دانستن ارتش آمریکا را تصویب کردند، گفت: آمریکا برخلاف تمام معاهدات بین‌المللی، سپاه پاسداران را که نیروی نظامی ایران است تروریست معرفی می‌کند، در حالی که آمریکا، اسرائیل و اذناب منطقه‌ای آن‌ها سرکرده تروریست‌ها  هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دکترین امام خمینی (ره) ۱۰ اصل دارد که یکی از آن‌ها جدا نبودن دین از سیاست است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را با حضور مردم با بصیرت پشت سر گذاشت که طی این سال‌ها دائماً با کشور‌های استکباری دست و‌ پنجه نرم کرده و در این رویارویی‌ها توانسته است، تمام توطئه‌های آن‌ها را خنثی کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران جایگاهی دارد که در قانون اساسی مانند اصول ۱۵۰ و ۱۵۱ به آن اشاره شده است. امروز که در چهلمین سال انقلاب قرار داریم، سپاه در سطح منطقه، اروپا و‌ جهان قدرت بازدارندگی دارد؛ البته این قدرت برگرفته از قدرت مردم است که در بازوان پاسداران تجلی یافته است.

حجت الاسالام سالک با بیان اینکه سپاه در کمک‌رسانی و آرامش سیل‌زدگان نقش اساسی داشته است، عنوان کرد: جهان پیشتر بین بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود، اما امروز به دو قطبی جهان اسلام ناب محمدی و استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی گفت: امروز ایران با پشتوانه نیرو‌های مسلح و‌ قدرت سپاه در منطقه حضوری پر توان دارد به نحوی که مشکل سوریه، عراق، افغانستان و یمن با تدبیر سپاه پاسداران رفع شده است. داعش که توسط نظام استکباری بوجود آمد و‌ توسط عربستان، اسرائیل و اروپایی‌ها حمایت و‌ پشتیبانی می‌شد، توسط نیروی قدس سپاه نابود شد، اما با این‌حال نباید فراموش کنیم که تشکیلات زیرزمینی و‌ تفکر داعشی همچنان فعال است.

سالک همچنین تأکید کرد: آمریکا از انقلاب اسلامی نگران شده است، زیرا علی‌رغم هزینه‌های بسیار زیادی که در عراق و سوریه متحمل شد، سیاست و‌ راهبرد آن‌ها با شکست مواجه شده است و‌ حتی زمانی هم که از برجام با تصور شکست ایران خارج شد نیز نتیجه‌ای جز شکست نقشه‌هایی که ترسیم‌کرده بود، نداشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان، خصومت‌های آمریکا علیه کشورمان را بیانگر ضعف و زبونی دولتمردان آمریکایی دانست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار