رییس سازمان بسیج مردمی عراق:

اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی ملت ایران و عراق است

ابومهدی المهندس گفت: ملت ایران و عراق رابطه دیرینه‌ای در زمینه‌های مختلف با هم دارند و اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی این 2 ملت است.
کد خبر: ۳۴۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ - 14April 2019

اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی ملت ایران و عراق است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «ابومهدی المهندس» رییس سازمان بسیج مردمی عراق امروز یکشنبه و در حاشیه ورود پنجمین محموله کمک های اهدایی کشور عراق به سیل زدگان خوزستان از طریق مرز شلمچه به ایران اظهار داشت: مردم عراق هیچگاه کمک های ایران در مبارزه با داعش را فراموش نمی کنند و ما در کنار مردم سیل زده ایران می مانیم.

وی افزود: ایران همواره در کنار مردم عراق بود و هیچگاه کمک های این کشور در مبارزه با داعش از ذهن مردم عراق فراموش نمی شود.

ابومهدی المهندس گفت:ملت ایران و عراق رابطه دیرینه ای در زمینه های مختلف با هم دارند و اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی این 2 ملت است.

به گزارش دفاع پرس؛ پنجمین محموله کمک های اهدایی کشور عراق شامل 26 دستگاه کامیون حامل اداوات مهندسی از قبیل قایق، موتور برق و 6 دستگاه آمبولانس و همچنین 20 کامیون مواد غذایی و بهداشتی به سیل زدگان شامل تجهیزات امدادی ، غذایی و بهداشتی روز یکشنبه از طریق مرز شلمچه وارد ایران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار